Doomoo seat

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Juff, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Hallo dames,

Ik heb een Doomoo seat voor de kleine gekocht. Hij lijkt me echt heerlijk voor de baby. Mn man had toch wel wat bezwaren (duur, kan niet rechtop zitten) maar heb m toch lekker aangeschaft :) .
    Wat zijn jullie ervaringen met de Doomoo seat?

Juff

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Marin heeft er bij kennissen in gezeten. Voor hun pasgeboren kindje lag het heerlijk. De vulling past zich aan de houding aan. Als ze wat avontuurlijker worden heb ik de indruk dat ze er uit kunnen rollen omdat er geen harnasje in zit.
    Maar voor de eerste periode lijkt het me sowieso heerlijk (en later als zitzak)

3. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

2 jan 2008
    239
    0
    0
    Femke, De doomo heeft twee bovenliggers, eentje met harnas en eentje zonder. Zo kun je je baby er ook in vast leggen.
    Ik vind het niets, misschien in het begin maar rondkijken is erg lastig voor je baby en inderdaad t is loeiduur.

4. sim

sim Niet meer actief

ze zijn inderdaad wel duur, maar je hebt er langer wat aan dan een wipstoel, waar overigens de zelfde riempjes in zitten. in die poef kunnen zo tot 36 kilo ofzo. wel ben ik van mening dat je een wipstoel nog steeds ook nodig bent, voor als je straks fruit en groente hapjes gaat geven. maar ik denk dat je aan de poef ook heel veel plezier gaat beleven.

5. Ik heb er laatst 1 gewonnen bij de WIJ Jonge Ouders...

Ik zou hem zelf nooit kopen, vind ze veel te duur.. Maarja.. Iets winnen is altijd leuk toch.

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wij hebben de baby björn wipper. Ik zweer er bij. Kan vanaf de geboorte en kunnen ze ook later als stoeltje gebruiken.
    Marin lag in de doomo ook vast, maar minder diep als in de BB. Vandaar dat rollen.

7. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Wij hebben hem ook. Heerlijk voor baby, maar voor ons drukke mannetje was het vanaf 4 maanden niet veilig meer. Toen een wipstoel van 20 euro gekocht en daar heeft hij tot maand 7 ingezeten. De doomoo gaan we straks weer gebruiken als hij kan lopen en zelf kan gaan zitten en opstaan. Ze gaan mee tot aan 30 kilo, dus voorlopig kan hij er dan nog gebruik van maken.

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dat van dat niet veilige op die leeftijd. dat ervoer ik ook zo.

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Het is een van de betere aankopen hier, wij zijn er echt superblij mee.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wij hebben hem ook, heerlijk ding, vanaf dag 1.
    Nu is het even een perdiode dat hij in s de kast ligt, maar hij word zeker weer gebruikt als het kan!
    Vind het het geld zeker waard geweest

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben er ook erg blij mee! Ik vind een wipper net zoiets als een maxi cosi, kan niet goed zijn voor de heupjes als je dat lang gebruikt. In de doomoo ligt ze heerlijk en idd, gewoon harnasje om!
    De eerste hapjes krijgt ze hier gewoon op schoot en daarna kan ze in de kinderstoel.

Ik zet de doomoo ook wel eens op de bank, dan heb ik even mijn handen vrij als ze lang wakker is. Ons dametje is toch graag bij ons. Hij staat ook wel in de box, kan ze de hele kamer overzien. Met haar hoofd draaien gaat prima hoor!

12. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Femke J: Wij hebben ook een heel druk mannetje die vanaf de 4 maanden niet meer stil kon liggen en ik was bang dat hij , ondanks het harnasje, er toch uit zou rollen. Maar de wipstoel hebben wij ook maar 3 maanden gebruikt, want meneer ging voorover hangen en dan de grond "aaien". Dat vond ik ook niet zo veilig meer, dus nu zet ik hem klem in zijn kinderstoel mbv zijn eet plateau! :D :D

Als baby heeft hij heerlijk in de doomoo gelegen en heel vaak lag hij er ook heerlijk een tukje in te doen.

Deel Deze Pagina