Doomoo seat

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Liesje76, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Wie van jullie heeft ervaring met de Doomoo seat...

hij lijkt me zo fantastisch voor de kleine straks!

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Is idd heerlijk, maar na 4 maanden kan je 'm minimaal een half jaar opbergen. Is ff niet veilig als ze proberen om te rollen.

Kijk ook eens naar de wipper van Baby Bjorn. Die is fantastisch en kan vanaf de geboorte tot 1,5 jaar gebruikt worden. Ze ontspannen er helemaal in.

3. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hier perfect, nu Jolijn bijna 8 maanden is gaat zij erin omrollen dus moet ik hem tijdelijk opbergen! Ook de wipstoel is nu gevaarlijk dus eten gebeurt in de tripp trapp.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    want vind hem fantastisch maar ik vind het ook nog wel een duur ding, dus ik zat erover te denken om hem cadeau te vragen...
    maar van het omrollen dat wist ik dus niet!

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wipper van Baby Bjorn is veel dieper en daar kunnen ze niet uitrollen/in omrollen. En is dus wel veilig.
    Kijk maar eens op hun site.
    Een aantal walvisclub dames hadden marine r in zien zitten en hebben 'm ook meteen gekocht. heb nog geen enkel negatief geluid gehoord.
    Is ook superplat asl je 'm mee wil nemen.

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    is die van Baby Bjorn dieper als een 'gewone' wipper want een gewone wipper hebben we al wel...

7. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ja. zeker weten.
    Een gewone wipper is eigenlijk gewoon een plat vlak waar je de rugleuning van kan verstellen.
    De bb wipper heeft een voorgevormde hoes waar ze heerlijk in kunnen zitten. En hij kan veel beter open neer wippen. marin heeft er altijd de grootste slinger in! En gestresste kinder ontspannen er helemaal in.

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Het is een superding!
    Het lijkt me niet dat ze kunnen omrollen, want er zit namelijk een harnas in.

Veel beter ook dan een wippertje, want de vorm is veel beter voor het ruggetje en gewrichten.

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
  10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Als je het vergelijkt met de huis tuin en keuken wipper, ben ik het 100% met je eens.
    Vond het alleen eng toen marin er in/op lag (in het harnasje) dat het eigenlijk alleen tot aan de middel vast zit. Zodra ze omhoog probeerde te komen vond ik het erg eng.

11. Suzanne24

Suzanne24 Lid

2 apr 2008
    71
    0
    0
    Ik wil de Doomoo ook heel graag halen...maar als ik het zo lees zal ik wel heel erg balen als ik m niet lang kan gebruiken wegens veiligheid..tis niet goedkoop namelijk...

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Omhoog proberen te komen? Tsja dat lijkt me ook eng, maar daar is mijn meisje echt nog te klein voor ;)

Moet zeggen dat we de doomoo niet zo heel veel meer gebruiken, ze speelt al zo lekker op haar rug in de box.
    Maar de doomoo is geschikt tot 35 kilo, dus dat is geen miskoop geweest. Een wipper had nu in de weg gestaan...

13. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leander is nu bijna 9 maanden en we gebruiken de doomoo seat nog met veel plezier.
    Vind hem zeker z'n geld waard.

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    op marktplaats zie ik ook dat er een soort nepdoomoo wordt aangeboden: babykinderzitzak snoozy. die zijn met 65 euro een stuk goedkoper. iemand daar toevallig ervaringen mee?

15. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zat ik gisteren nog positief te wezen over de doomoo.

Deze morgen is m'n zoon met doomoo en al omgekanteld, dus die gaat maar even op zolder tot hij groot genoeg is om erin te gaan zitten zonder tuigje.

16. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    dat bedoelde ik ook met eng. fijn dat je dit nog ff kwam zeggen.
    geen builen?

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik heb ook een Doomoo seat... moet zeggen dat Fenne er nu heerlijk in 'speelt' en slaapt... wist niet dat hij kan kantelen als ze wat groter is, maar dat zien we dan wel weer... ik vind 'm nu al z'n geld waard! In de box wil ze niet slapen, maar in de doomoo seat ligt ze zo 4 uurtjes te tukken beneden hihi...

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik zie ze ook tweedehands op marktplaats staan, maar weet niet of het geheel wasbaar is? Neem aan die bovenstukken wel, maar de rest? Is dat afneembaar of gewoon van stof?

19. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leander heeft er niks aan overgehouden hoor, maar hij was wel flink geschrokken.

De twee delen die je erop kan ritsen kun in de wasmachine. De zitzak zelf is uit een soort stof die je met een vochtige doek makkelijk proper kan maken.

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Wen, wat is Fenne een mooi poppetje zeg!

Deel Deze Pagina