er is ook deze, de snoozy. Heb m ook bij de babydump gezien op de site. Wat denken jullie, doomooseatbezitters als je m zo ziet?
Die ziet er superleuk uit. Vind hem zelfs leuker dan de doomoo. Kun je daar ook zo'n stuk opritsen dat je dan een zitzak hebt, voor als ze wat groter zijn. Indien dit het geval is, zou ik er wss wel voor gaan.
De leenbakker heeft nu een soortgelijk ding in de aanbieding. tenminste hier in assen. Weet natuurlijk niet of dat overal zo is maar hij kost hier geloof ik 69,- euries.
je kunt er idd ook 2 verschillende bovenschijven opritsen. Bij de babydump staat ie ook voor 69 euro.
Het verschil tussen de Snoozy en de Doomoo zit m in de vulling. Ben de Snoozy bij Leen Bakker gaan bekijken en de vulling bestaat geloof ik uit piepschuim bolletjes (weet niet zeker meer), de Doomoo heeft ook bolletjes maar veel kleiner en minder stug daardoor voelt ie veel lekkerder aan. Ik gebruik de Doomoo nu 1 week, gelijk vanaf zijn geboorte en ben er superblij mee! Je zet de Doomoo lekker op de bank naast je en ons mannetje slaapt er overheerlijk in, een superding!
Ook wij zijn supertevreden met de Doomoo. Ik zou zelf persoonlijk nooit voor een van de Leenbakker gaan, omdat dat toch naar mijn mening andere kwaliteit is. Ons dochtertje ligt heerlijk op de Doomoo. Het materiaal lijkt wel een soort Tempur. Ze kan zich er heerlijk op vermaken, maar ook op in slaap vallen. Het is het geld meer dan waard!