hoi nou de tekst zegt het al. ik zit te twijfelen tussen gewoon een voetenzak van maxi cosi of een lodger shelter die voetenzak en draagzak ineen is. hebben mensen ervaring met de lodger shelter ik wil namelijk ook een baby bjorn kopen en vraag me af of ik dan ook een shelter moet kopen of beter een voetenzak. gr kim
Ik zou een voetenzak kopen. Ik heb deze zelf ook gekocht, erg handig vind ik zelf. Je kunt hem er helemaal afritsen of een stukje open laten. En mijn zoontje is een schopper, dus een deken schopt hij eraf.
Ik heb allebei. De shelter gebruik is in de kinderwagen en in de maxicosi alleen de voetenzak. Heb de shelter 1 keer in de mc geprobeert maar moest dat er zo in proppen dat er nauwelijks plek voor Luc overbleef en het zag er ook niet comfortabel uit. Verder als draagzak gebruik ik de shelter ook nauwelijk. Heb het eigenlijk niet nodig en krijg altijd een beetje last van mijn rug. Ook zou ik de shelter persoonlijk niet vanaf het begin gebruiken want die kleintjes verdwijnen er compleet in. Met een babybjorn heb ik geen ervaring.
Ik heb de voetenzak voor de Maxi Cosi en voor de kinderwagen de Lodger wrapper. Bevalt heel goed! Om Eva mee te dragen heb ik een draagdoek, maar die gebruik ik niet zo vaak.
Wij hebben geen lodger wrapper, maar voor in de maxi cosi's voetenzakken, voor in de kinderwagen een dekentje en lakentje (en voor straks als ze in de wandelwageninzet gaan zitten, van die kinderwagen voetenzakken), en verder nog draagzakken van baby björn om lekker te wandelen daar waar met kinderwagen niet zo handig is.
ik heb onlangs een voetenzak van koeka gekocht erg leuk de voetenzakken van de mxicosi die ik heb zijn er niet meer was toen een limited edition
voetenzak! Ik heb de shelter voor in de MC en die is erg warm. Als draagzak vind ik het een onding, veel te groot. Ik heb ook de babybjorn en die gebruik ik wel. Ik ga geen voetenzak meer kopen, maar als ik het over kon doen...
Wij hebben een shelter voor in de MC en dat beviel prima.... Maar nu wordt ons meisje toch wat te groot voor de shelter. We hebben maar een universele voetenzak gekocht, vond die van de MC te duur. Heb er nu een die prima voldoet voor de tijd dat het nodig is, voor maar 14,95! Manytroubles
Ik heb een voetenzak bij de MC maar toen mijn zoontje nog kleiner was had ik een badcape erbij. Gaten erin geknipt voor de gordels, kind erin en heerlijk inwikkelen. Zit je ook niet te klooien met een jasje als ze half slapen...
Bij onze kinderwagen zat een voetenzak voor de wandelwageninzet. We hebben een Mutsy 4-rider single spook. Heb meteen geprobeerd of die voetenzak ook in de maxi-cosi past en ja hoor. Wij hebben trouwens de maxi-cosi ook van Mutsy dus zelfde stofje etc. Dus wij hebben geen shelter of draagzak. Om met de baby rond te sjouwen hebben we de baby-bjorn van mijn zus gekregen. En ik heb zelf al met mijn neefjes aardig wat rondgelopen, ik vind het een fijn ding.
In jou plaats zou ik gaan voor de lodger bunker. Die kun je in de maxi cosi gebruiken en later ook in de wandelwagen. Ik heb hem ook nog in de draagwieg van de kinderwagen gebruikt. Want een babybjorn en shelter is dan toch dubbel in gebruik. De bunker kun je gebruiken tot je kindje ongeveer 3 jaar is, m'n dochtertje van 2 past er nog steeds in.
Wij hebben nog iets anders: het is een leuke fleece deken waar je je kindje in kunt wikkelen. (met "flapjes" en klitteband) En is ook heel betaalbaar: EUR 10 bij Prénatal. Ze hebben ze in rose en blauw. Wat ik fijn vond is dat hij zo lekker multifunctioneel is en niet té warm. Ik gebruikte hem de eerste weken veel om ons kindje in te wikkelen als we over een koude gang moesten en om hem bij het bezoek op schoot te laten zitten/liggen. En nu gebruiken we hem in de cosi en in de reiswieg; ons kindje vindt een jasje namelijk helemaal niks! Maar een mutsje en sjaaltje met die doek is prima. Misschien is dat wat voor je.
ik had wel een shelter, vond ik wel makkelijk met boodschappen doen, hoefde de mc niet mee de winkel in. babybjorn ben ik gaan gebruiken vanaf een maand of 3, toen het mooi weer werd, toen had hij ook de shelter niet meer in de mc, maar gewoon een jasje/vestje. kind heeft t altijd warm.
De lodger Bunker, ideaal ding! Gebruik deze nu in de mc en in de wandelwagen. Lekker warm en door de koortjes aan te trekken kun je je kindje er helemaal mee toedekken. Is te gebruiken tot een jaar of 3.Qua prijs zal het niet veel uitmaken met een voetenzak, alleen een bunker kun je ook gebruiken als een jasje. Voordeel; je haalt je kindje er zo uit zonder gepruts met mouwen,ritsen en knoopjes. Heb ook een shelter, maar die gaat marktplaats op. Echt niet handig, veel te groot voor als je kindje een paar weken is en daarna liggen ze in een ongemakkelijke houding. Ik vind het ook niet fijn dragen. Dan is een baby björn handiger. Veel succes met je keuze.
Hier precies hetzelfde. Ben helemaal fan van de Bunker. Voor mij een enorm voordeel: je baby zit in de Bunker in de autostoel en je tilt hem/haar dan zo met Bunker en al over naar de kinderwagen. Je baby blijft dus heerlijk warm. Ik ga er nog 1 kopen want ze gaan echt zo lang mee dat Jarissa er nog een hele tijd in past.
Ik heb geen voetenzak van maxicosi maar van Wallaboo. Bevalt heel goed. Verder de draagzak van Babybjorn. Dat prenatalfleeceding heb ik ook, maar binnen de kortste keren zweet ze daar in, dus die gebruik in niet meer voor in de maxicosi.
Ja, hij zit prima. Ik heb die met die ritsen, dus niet die soort overslag/vouwzak. http://www.wallaboo.nl/nl/producten/voetenzak+newborn Ik heb hem al 2 x in de wasmachine gedaan en hij ziet er nog steeds goed uit.