Doomoo voedingskussen, groot en klein?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miles, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Dames, ik heb jullie hulp nodig..

Een tijdje geleden kwam ik een doomoo voedingskussen tegen bij een kennis, ik was meteen verkocht! Ik wist het zeker, als ik zwanger ben wil ik een doomoo voedingskussen. Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor tijdens de zwangerschap en straks om de kleine er in te leggen, en wellicht ook voor tijdens het voeden, alleen ga ik geen bv geven dus daar is het prioriteit voor. Nu mijn vraag...:

Je hebt twee soorten Doomoo voedingskussens, een kleine en een grote. Welke zouden jullie mij aanraden nav bovenstaande?

2. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik heb de kleine! Die zou ik ook aanraden. Net zo handig en prijs technisch een stuk leuker! Ik heb wel borstvoeding gegeven dus ook zelfs daarvoor gebruikt.
    Ook heeft ons meisje er heerlijk ingelegen tijdens het uitbuiken...

3. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw

Was deze voor jezelf ook prettig in gebruik? Bijvoorbeeld in bed of lekker op de bank?

4. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Vond ik omdat hij wat kleiner is legde ik m om mij heen en dan onder m'n buik. Ook in bed lekker mee geslapen.

5. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik heb een groot voedingskussen, en vind het een onding. Veel te groot voor in bed, waardoor ik met geen mogelijkheid meer kan draaien. Dus het voedingskussen is al weken geleden uit mijn bed verdwenen, en ik heb nu twee gewone kleine sierkussentjes. Een tussen mijn benen, en een onder mijn buik. Veel handiger en prettiger.

Omdat ik wel borstvoeding wil gaan geven, hoop ik dat het voedingskussen dan nog van pas komt. Zo niet, dan is het grote kussen voor mij een echte miskoop.

6. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Ah ik begin al te neigen naar de kleinere variant haha:D

7. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    waar koop je de kleine variant want bij Prenatal zag ik er maar 1 van Doomo en die was redelijk groot.

8. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik heb mijne vorig jaar bij de prenatal gekocht.

9. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Ik heb de grote, geloof ik :) (die van +- 60 euro)
    Ik vind hem heel prettig...zowel bij eerste zwangerschap als deze keer weer heerlijk mee geslapen.
    Met BV vond ik hem ook praktisch en dochter lag er heerlijk op.
    Nu ben ik zelf best lang dus misschien scheelt dat ook?!

10. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Denk dat je hem online wel gewoon kunt krijgen, de winkels hebben niet altijd de print die je wilt en op internet kan je zelf kiezen welke print je wilt:D

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb de standaard maat doomoo en ik vond hem tijdens mijn zwangerschap heerlijk! Zonder kon ik echt niet slapen!

En nu gebruik ik hem nog steeds, in het begin meer maar nu dus soms nog als ons meisje niet lekker is om haar tussen ons in te laten slapen, kussensloop eromheen en je hebt een lekker nestje voor je kleintje.

Denk dat je dat met die kleine (geen idee hoor want heb die nog nooit gezien)toch een stuk minder kan.

12. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Och help.. ik hoor voors en tegens..

Ik ben redelijk slank van postuur en 1,70m dus niet al te groot en niet te klein.. Ik ben zelf bang dat die kleine misschien te klein is om goed mee te kunnen slapen, al hoor ik aan de andere kant dat sommige die grote te groot vinden om mee te slapen?

Ik zie door de voedingskussens het bos niet meer haha:p

Deel Deze Pagina