Vraag

Discussion in 'De babyuitzet' started by Klachtje, Sep 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klachtje

Klachtje Actief lid

Aug 30, 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Klachtje, Sep 30, 2012
    Last edited: Sep 30, 2012
    2 maand geleden heb ik de pil doorgeslikt, tijdens het de doorslik strip ben ik hem 4 keer vergeten. Ben toen mijn stopweek begonnen en werd ongesteld. Ben toen gelijk gestopt met de pil, omdat ik het niet helemaal vertrouwde en dacht als ik die maand erop ongesteld word is er niks aan de hand. 30 augustus was dus de eerste dag van me laatste menstruatie. Nu zou ik 27 september ongesteld moeten worden, ( ben eerder met de pil gestopt, en toen gelijk al een normale cyclus ) Maar tot vandaag nog niet ongesteld. Ben wel grieperig ook zo typisch werd ik op de dag dat ik ongesteld moest worden? ( Zal misschien wel niks daar mee te maken hebben )

Maar kan het zo zijn dat ik door die vergeten pillen in augustus misschien toch zwanger ben, of is dit ontpillen en word ik gewoon ongesteld? Anderhalf week geleden wel een test gedaan, maar was negatief. En ik weet dat ik er alleen achter kan komen door te testen, maar misschien zijn er hier meiden met ervaring?

- Ben trouwens wel misselijk ( kan ook van de griep zijn )
    - Beetje gevoelige tepels
    - Koude voeten ( kan ook van de griep zijn )
    - Beetje menstruatie krampjes toch wel.

Groetjes

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dit topic sluit ik, want het is niet toegestaan om meerdere topics te openen, die over hetzelfde onderwerp gaan.

Share This Page