Handige (duo)wagen met stevige boodschappenmand?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Iman, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Dit heb ik weer hoor.. pff ja ik begin meteen ff met zeuren.. toen ik en paar maanden voor de geboorte van Firdaous de buzz kocht deed mijn man altijd de boodschappen of wij samen na de geboortje bleef dat zo ja ik haal wel eens kleine dingen maar nu dacht ik vandaag eens twee tasjes te halen bij de supermarkt heb me een breuk gesleept want zo handig als de buzz ook is de boodschappenmand heb ik niet eens aangeschaft want die is zo klein en kan niks zwaars in en je hebt geen hoe noem je dat hengsels zeg maar om de tassen aan te hangen.. dus nu denk ik pfff ja met die wagen kan je dus nooit fatsoenlijk boodschappen doen.. zit dus te denken om een andere wagen aan te schaffen..

Nu was mijn vraag ook omdat wij in september de tweede verwachten wat is nou een handige duowagen en niet die dat de kindjes naast elkaar zitten... met een goede syevige boodschappenmand?

ja daar vraag je wat haha ;) iemand ideeen?

groetjes Iman

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik moest er eerst om laggen toen ik dit las en zie je helemaal staan bij de kassa gepakt en gezakt en dan opeens ja waar moet ik dit laten haha

maar toen ging ik denke en dacht

shit ja daar heb je een punt waar ik niet over nagedacht heb toen ik de wagen bestelde. ik dacht er ook boodschappe mee te kunnen doen maar dit worden wel elke dag zeer lichte boodschappe voor het mandje wat ik wel heb besteld maar ja dat is volgens mijn ook weinig waard.

3. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    ja haha kan me voorstellen dat je ff in de lach schoot.. en het erge was dat ik helemaal niet veel had gekocht! en maar 2 straten verderop woon grr.. dus ik kind maar opgetild en boodschappen in de wagen echt erg gewoon...

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    MMM....ik heb daar wel degelijk over nagedacht toen ik een kinderwagen kocht.

En als ik nu boodschappen lopend ga doen (dus met de wandelwagen) weet ik hoe beperkt de ruimte is. Daar hou ik zeker rekening mee.

Ik heb dan wel een auto, maar dan nog....loop je met een Maxi-Cosi....kan je nog niet veel boodschappen kwijt in je kar!

Pffffffff

Succes met zoeken naar een dubbele geschikte wagen, ik dacht dat de Urban wel goed was, maar die is naast elkaar en dat wil je niet...wel beter voor je rug heb ik begrepen!

Gr. Cellie.

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik sleep giga veel mee in mijn Buzz, een redelijk vol boodschappenmandje krijg ik echt wel mee! Ik gebruik dan wel ook de tas om boodschappen in te stoppen.

6. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    je eigen tas?

of een speciale tas die er omheen kan?

7. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    die tas die onderin aan het frame hangt aan de kant van het handvat.. Zit even te zoeken op de site van Quiny voor een plaatje maar zie er zo snel geen.. En ook op mijn eigen foto's is die tas niet duidelijk te zien :(

8. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    oh die tas ja maar ik bedoel als je bijvoorbeeld boodschappen haalt he dus een pak melk twee pakken sap twee keer groente voor avondeten aardappelen.. koekjes... dan weet ik niet waar ik die moet laten..

in dat tasje doe ik meestal een flesje sap en kleertjes luiers voor de kleine...

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Een goede duowagen is de Topmark wagen.
    Ik heb hem zelf ook gebruikt en daar zit een grote boodschappenmand onder. Echt ideaal!

Deel Deze Pagina