national geographic meldt dood prins Friso

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door moontje2008, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
  2. Yelice

Yelice Niet meer actief

EN helemaal vreemd dat de RVD het niet bevestigd of ontkent ...... als het niet waar is zeg je dat toch meteen

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    idd....

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind het ook verdacht, ik heb het idee dat er een bericht aan zit te komen. Lijkt me niet dat dit zomaar uit de lucht komt vallen.

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
  6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Maar ja, als hij echt dood is en de familie wil het nog niet bekendmaken dan gaat de RVD dat ook niet eerlijk zeggen..

maar hoe komt NG er in vredesnaam bij?

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Misschien alvast zo'n beeldje gemaakt voor het geval dat het zover is.. en dan per ongeluk het verkeerde knopje ingedrukt ofzo?

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als het niet zo is, is het wel een behoorlijke grove fout van NG. Eerlijk gezegd kan ik me dat eigenlijk niet zo goed voorstellen, dus ik denk dat er idd wel iets aan zit te komen.....

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

National Geographic verklaart prins Friso ten onrechte dood
    National Geographic heeft per ongeluk gemeld dat Prins Friso is overleden. De zender ging op zwart en er kwam een tekst in beeld waarin het medeleven aan de Koninklijke Familie werd betuigd.

Nadat de zender de tekst even in beeld had laten verschijnen (zie screenshot), ging de zender weer over tot de orde van de dag. De Koninklijk Huis-verslaggever van RTL Nieuws, Antoin Peeters, bevestigt dat Friso niet is overleden.
    Het bericht van NGC dat Prins Friso overleden zou zijn is NIET WAAR!
    Volg Antoin op Twitter
    De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) zegt 'dat ze alleen mededelingen doet over de toestand van prins Friso als er significante veranderingen zijn'. National Geographic is nog niet bereikbaar voor commentaar.

10. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad wel vreemd. Waarom zou NG dat zomaar uit het niets melden? Zou er dan toch iets van waarheid inzitten? :(

11. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk dat het waar is. Als je het nieuws leest dan lees je dat de RVD het niet ontkend, maar ook niet bevestigd. Ze geven aan dat als er iets zou veranderen in zijn toestand, ze dit naar buiten zullen brengen dus er zal ongetwijfeld iets aan de hand zijn.
    De koppen in het nieuws schrijven: RVD ontkend, maar als ik de verklaring van de RVD lees dan ontkennen ze niets, maar bevestigen ook niets.. Afwachten maar..

Hoop trouwens dat het niet waar is.. Maar hoe komt een zender daarbij? Raar..

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Maar hier in dit topic staat dat ze het nu wel ontkennen.

13. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Ik lees nu net toevallig ook een kop waarbij de RVD inderdaad meldt: "de toestand van de prins is onveranderd" aldus de RVD dus ze ontkennen wel..;)

14. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Wij zaten te kijken toen die tekst in beeld kwam. Dan schrik je wel even. Meteen op teletekst en internet gekeken, maar konden niks vinden. Toen dachten we wel meteen, zal wel een blunder zijn. Maar wat voor één zeg!

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Maar hoe kan zoiets een blunder zijn?
    Hebben ze gewoon de hele dag zo'n scherm klaarstaan voor het geval dat hij echt overlijdt?
    Een druk op de knop en het is in beeld...?

16. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ja dat klopt. Er is al een band gemaakt mocht het gebeuren.

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Alle zenders hebben zo'n bandje gelijk gemaakt na dat ski ongeluk - erg lullig dat iemand op de verkeerde knop geduwd heeft. Ik kan me ook voorstellen dat zo'n band regelmatig even bijgewerkt moet worden voor wat kleine details en dat er toen iets mis gegaan is.

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

National Geographic: 'Melding dood Friso was vreselijke fout'
    Tv-zender National Geographic heeft per ongeluk melding gemaakt van het overlijden van Prins Friso. De tv-zender spreekt van een 'verschrikkelijke fout'.

De redactie van National Geographic Magazine betreurt dit voorval zeerste, is te lezen op Twitter. Volgens National Geographic Channel gaat het waarschijnlijk om een 'technische storing', aldus een woordvoerder van de tv-zender tegen de NOS. Volgens de woordvoerder wordt alles gedaan om uit te zoeken hoe het heeft kunnen gebeuren.
    National Geographic zette vanochtend het beeld enige tijd op zwart met daarop de tekst 'Nationale Geopraghic betuigt zijn medeleven aan de Koninklijke Familie en het Nederlandse volk met het overlijden van zijne Hoogheid prins Friso'. De RVD ontkende tegenover RTL Nieuws-verslaggever Antoin Peeters dat er iets is veranderd aan de situatie van de prins.

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Vind het best een vreemd idee dat ze zo´n band gewoon standaard klaar hebben staan... :)
    Ik begrijp het wel maar het komt bij mij over ´Hij gaat vroeg of laat toch dood dus we maken het vast in orde´.

20. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Zo is het ook precies :)

Deel Deze Pagina