Jeetje wat heb ik een dorst! Al weken, laten we zeggen vanaf week 11 toen de misselijkheid over begon te gaan. Wat drinken jullie nu dat niet zo ongezond is? Wil mijn tanden en gewicht een beetje mooi houden, maar ik kan alleen maar denken aan cassis,cola, appelsap enz. De siroop en spa rood komt me wel een beetje mn neus uit, net zoals water en melk, maar de dorst blijft. Oh, ik heb trouwens geen zwangerschapssuiker, is naar gekeken. Baby's zijn perfect op schema, ben zelf nog niet super veel aangekomen, buik is niet extreem en suiker was met bloedprikken helemaal in orde
Water, maar ik ben dan ook gek op water haha. Wordt 's nachts 2-3 keer wakker met dorst en drink dan in totaal tussen heen halve liter en liter weg. Dit had ik bij de eerste ook, vooral de laatste weken (zoals nu) toen ik veel vocht ging vasthouden. Is het soms niet voldoende om alleen even de mond bijvoorbeeld te spoelen met water? En anders fruit door je water te doen? komkommer, basilicum, veel soorten fruit.. Andere ranja smaakjes?
haha zwangerschapssuiker was het eerste waar ik aan dacht bij je titel maar hier ook wel meer dorst als normaal. spa rood mint/ citroen/ ehh je hebt nog 2 smaakjes, die misschien een idee? Dat drink ik heel veel. Maar gun mezelf ook echt wel een glas ongezond op een dag hoor . en smooties maken? Sinaasappelen en aardbeiden door elkaar enzo? (al zijn dat ook suikerbommen). Crystal Clear is ook lekker, maar daar zit wel suikervervanger in. Ik vind het geen ramp, maar ken mensen die dat wel een ramp vinden. en Thee? lust je dat? Verder weet ik het ook niet ik lust momenteel heel weinig drinken haha. En het moet koolzuurhoudend zijn bij mij, anders wordt ik gelijk misselijk. Dus ik vermaak me met de smaken spa rood al een tijdje! En af en toe een kop thee, cassis of cola.
Dronk bij mijn zoon op een gegeven moment 3 tot 4 liter water per dag. Zo een dorst. Lijkt me niet aan te raden met cola/sinas oid, dus toch maar water pakken dan.
Misschien vers fruit invriezen tot ijsjes. Dat is misschien ook wel lekker En vers sinasappelsap persen of een smoothie. Verder drink ik alleen water en (kruiden)thee. Heel soms een glaasje diksap of karnemelk.
Smoothies maken van vers fruit met een beetje yoghurt erdoor. Verse muntthee maken, of muntwater. Lekker en gezond.
Water drink ik ook al heel veel haha. Zo'n 3 a 4 dopperflessen per dag, en snachts ook standaard 1 of 2 Zelfgemaakte smoothie doe ik elke ochtend mee ontbijten Thee houd ik niet zo van maar neem ik nu soms als ik het koud heb en al koffie op heb die dag. Heb inmiddels elke spa rood variant al gehad haha. Vond een tijdje die van AH eigen merk met munt-aardbei lekker, en ook tijdje die met sinaasappel gehad. Toen barle-duc met grannySmith smaak en sourcy met framboos. Vaak ook spa rood met klein beetje siroop erdoor. Maar geloof dat de meest gezonde opties dan wel aan bod zijn geweest
Je kunt ook nog crysal clear kunnen drinken. Spa heeft ook een citroen variant. Je kn ook wat ranje (suikervrij) door je spa rood doen. Als het koolzuurhoudend moet zijn is dat hoe ver ik iets kan bedenken. Verder thee, water, fruitwater, appelsap/sinasappelsap aanmengen met water, optimel, dubbeldrank, melk, probeer te variëren en dan af en toe toegeven aan je cola/cassis. Hoe meer variatie, hoe monder snel je er genoeg van hebt.
Ik drink veel kraanwater, rooibosthee met citrus en laatst spa rood met een schijfje citroen. Ook ijsthee van Pickwick gaat er goed in. Dat drink ik wel echt minder, want ja...suikers. qua tanden is mijn advies om met een rietje te drinken, dat beschadigt het glazuur het minst.
Hier ook veel dorst! Normaal nooit maar nu drink ik bij het opstaan direct een groot glas jus en grote thee. Dan ga ik sporten met een flesje water en zodra ik thuis kom kan ik voor m'n gevoel wel een liter water naar binnen gieten. Ben pas 9 weken maar hier valt t ook op. Voor je tanden is eigenlijk alleen water en melk prima, maar of je daar nou zo blij van wordt.. 😆
Ik drink ook verschrikkelijk veel... De spa appel vind ik persoonlijk ook erg lekker. In het begin dronk ik veel ice tea green, maar te veel drinken dan gaat het snel vervelen! Ben nu ook opzoek naar wat anders, wil zo min mogelijk cola enzo drinken.Ik merk wel dat als ik even geen suiker op heb dat ik hoofdpijn krijg. Dan werk ik een glas cola naar binnen ofzo en dan is het weer over
bij allebei mn zwangerschappen had ik dorst als een paard! dronk echt zo 2.5 liter weg en normaal ken ik geen dorst... ik drink dan echt omdat t moet en soms vergeet ik zelfs tot de avond te drinken.. maar water is t beste indd.
Hier ook zo'n dorst. Ik heb een XL theekop aangeschaft whahaha.. zou t wel goed wezen zoveel te drinken? Hier gaat 400 ml in, drink er wel 3 op een dag, naast de (cafeïne vrije) koffie en melk etc..