Bah voel me zo klote! 38 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tilleke, 1 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden,
    Ben vandaag 38 weken en voel me echt beroerd sinds gisteren. Was eergisteren al wel heel de dag wat misselijk. Sinds gisteren verkoudheid, hoofdpijn en een koortsig gevoel erbij gekregen. Voel me zo futloos. Heb alleen helemaal geen verhoging..
    Heb redelijk geslapen maar heb het nog fikheet,wat misselijk en hoofdpijn. Net weer getempt en 37 graden..
    wat zou dit kunnen zijn?
    Bah ik hoop toch echt dat die kleine nog ff blijft zitten als ik me zo voel! Maak me wel een beetje zorgen of het allemaal wel
    Goed is of waar het mee te maken kan hebben..
    Anders zo toch maar even vk bellen..

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Kan maar zo een aankomend griepje zijn, maar zou gewoon even bellen voor de zekerheid voor je eigen gemoedsrust

3. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Hoe is je bloeddruk? Soms kan een hoge bloeddruk je ook heel vervelend laten voelen .. Misschien even de vk bellen voor je eigen gemoedsrust inderdaad.

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik sluit me aan bij de opmerking over bloeddruk, even laten controleren.

5. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Mijn bloeddruk is al gehele zwangerschap iets hoger dan normaal, maar niet indrukwekkend ofzo. Voel me gelukkig nu wel weer wat beter. Hoor ook veel mensen over de griep dus hoop een vorusjs..en dat hij nog even wacht met komen tot mama fitter is! 😉
    Ga zo voor de zekerheid ook even de vk bellen, ook ivm minder leven voelen..

6. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Ik had dit toen ik ziek was, beroerd voelen maar geen koorts. Maar sluit me bij de rest aan, even checken met vk want beroerd voelen is idd 1 vd symptomen.

7. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Hey TS, hoe gaat het nu met je? En wat zei de vk? Aangezien je bloeddruk je gehele zwangerschap al iets verhoogd is, je je niet lekker voelt én minder leven voelt zou ik het toch even in de gaten houden..

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ook benieuwd hoe het gaat?

9. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden! Afgelopen woensdag inderdaad vk gebeld. Is komen luisteren en dit was goed. Zag ook leven en voelde oo dat moment ook wat meer leven. Maar omdat het wel minder was, wilde ze toch dat ik naar het zkh ging. Heb een ctg gehad en wat denk je.. hij werd helemaal wild! Dus gelukkig niks aan de hand! Voel me gelukkig ook weer beter! Was denk ik dus fewoon een flinke verkoudheid! Ben er gelukkig sinds een dag of 2 vanaf dus ben ik wel blij mee! Morgen weer op controle

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Goed nieuws dus! Fijn dat jij je ook wat beter voelt.
    Succes met de laatste loodjes!

11. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Dankjewel!! Ben aan het wachten..haha. Bij mijn dochter was ik al een week geleden bevallen..dus dit voelt echt als overtijd en wachten!

Deel Deze Pagina