Wij willen een fietskar kopen waar twee peuters in kunnen zitten. Wie weet welke merken goed zijn en waar wij op moeten letten als we er een gaan kopen?
Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken over de Kidcar. Fijne kar. Ik vind het bij een fietskar belangrijk dat er een zonnescherm bij zit, hor en dat hij goed is los te koppelen. Ik heb dus deze: KidCar - Twister XL -
hihi, is erg afhankelijk wat je er voor uit wilt geven.. en wat je er mee wilt.. he je bv genoeg ruimte voor stalling? of moet ie inklapbaar zijn. wil je er ook mee kunnen wandelen, of is achter de fiets voldoende? zelf ook opzoek geweest en ik heb niet zo'n groot budget. er moet ij ons een baby en een peuter in kunnen en hij moet inklapbaar zijn (en makkelijk in en uit kunnen) verder vond ik het wel prettig als er een buggygedeelte bij zat, zodat ik ook, als ik de oudste naar school heb gebracht, kon gaan winkelen.. nou ja.. ff in de stad een boodschap halen.. ik kwam uit bij koopgoedkoop.nl mijn vriendin heeft hem voor haar 2ling en is er erg tevreden over....
@jannie, dat vond ik dus niet zo'n fijn karretje, of het karretje zelf wel maar niet de bevestiging aan de fiets. In principe kunnen in bijna alle fietskarretjes 2 peuters. Mijn eigen ervaring zegt: let op hoe het karretje aan je fiets moet. Het liefst dus met een adapter aan je wielas en niet een klem die je op een stang moet vastmaken.