Ik ben nog niet zwanger maar wij hebben al wel jaren een meidennaam. Ben erg benieuwd wat jullie van Celeste vinden...... Kom maar op met die reactie's!
Hele leuke naam. Een vriendin van me haar dochter heet zo en die zijn helemaal niet kak. Ik vind het ook niet zo klinken.
Ik vind het ook een hele leuke naam, helaas denkt man er anders over, maar het blijft een leuke naam. Kak of niet, tja dochters naam en de namen die we hebben voor spruit 2 staan ook in de hockeynamenlijst !
hele mooie naam! maar dan zou ik wel met streepjes doen! op zn frans. en helemaal niet kak ofzo hoor!
Bedankt voor jullie reacties!! Wij zijn totaal niet kak, dus zo was die ook niet bedoelt Zelf vind ik de naam eerder mooi dan kak.. Maar vind het leuk om te lezen wat jullie ervan vinden. Yolanthe; 'hockeynamenlijst' GE-WEL-DIG!! Maar nu jullie het over kak hebben.. Bij jongensnamen gaan wij weer meer de stoerdere kant op Brian, Jurre... uhhhhh en verder kom ik even niet haha.. Haak maar in......
Ik vind het erg ouderwets,sorry. Ik vind Jurre trouwens niet echt een stoere naam eerlijk gezegd maar goed.. gelukkig beslis jij!
Vind Jurre heel erg leuk! Nils Noud Robbe Senna Sepp Siebe Stijn Sverre Thies Thijn Tygo Melle Luca Loek Joppe Joas Jens Jent Aron Boaz Brent Finn Elias Guido Hidde Wessel Ivan