Mijn dochter is bijna 5 maanden en heeft geen nachtvoeding meer sinds dat ze 4 Weken oud is. Dit betekent niet dat ze door slaapt ofzo want 9 van de 10x spookt ze snachts. Zoals de afgelopen weken. Nou dacht misschien heeft ze honger ofzo ?..dus had ik n flesje van 135 cc gemaakt. .. Maar nog steeds blijft ze door spoken. In mijn ogen is het dus geen honger. Wat zouden jullie doen ? Even goed nacht voeding geven. .en hoeveel dan? Nou ik ga weer slapen als mevrouw dat toe laat want ik moet weer werken morgen / vandaag...
Misschien heeft ze mama-honger 's nachts? Hier ook gehad... Inmiddels is dat gereduceerd tot 1 a 1,5 uur voor haar voeding om 07:00. Sinds gisteren in slaapzak en vandaag ineens niet.... maar voorheen wilde ze dus echt graag even naast me liggen. Was inderdaad geen 'gewone' honger.
mijn dochter is af n toe ook wakker 's nachts. Het is meer jengelen dan echte honger. En aangezien ze dit maar gemiddeld 2x per maand doet ongeveer, gaat ze in de slaapzak er uit, krijgt ze een schone luier en maak ik 100/3. Dat drinkt ze dan ook op, het is niet veel maar het is net genoeg om weer ff 3 a 4 uur te tukken. En mama-honger zal het ongetwijfeld wel zijn
Ja... Maar j. Ligt al naast mama..... M doet t ook en hij begint in de wieg maar daarna naast mij.. Ik denk ook geen echte melk honger hoor.. Maar wat kun je aan mama-honger doen? Er aan toegeven.. Tja.. Maar al weken max 4 uurtjes bij elkaar geraapte slaapjes is ook niet geen voor mama Hoe kun je mama-honger stillen en dan.ook zelf een rustigere nacht hebben?
Eventueel een knuffeltje of doek of t-shirt wat naar mama ruikt bij je kindje leggen? Hier werkt dat best aardig. Maar de hardnekkige mama-honger is alleen te stillen als ze tegen mij aan op haar zij mag liggen in het grote bed. Ik slaap dan meestal ook nog wel mee. Moet wel zeggen dat het hier dus om een uurtje gaat en niet hele nachten. Maar als je voor een veilige manier van slapen kiest, dan moet je toch wat uren samen kunnen liggen. Ik vond het ook echt een dingetje om aan toe te geven eerst..., maar inmiddels weet ik ook dat andere dingen niet helpen. Dus dan maar lekker tutten samen.
Ja ik has dus ook al t idee dat het geen echte honger is. Ze slaapt idd al naast mij hihi omdat ze dus een moeilijke slaper is. Misschien is dit dan weer n periode van moeilijk nen niet willen slapen.