Al een tijdje vroeg ik om een kusje van Vigo. Enige dat hij dan deed, was zijn hoofd wegdraaien als ik dichterbij kwam Maar net, toen ik weer om een kusje vroeg, kreeg ik een hele dikke pakkerd! Met zijn mondje wagenwijd open kreeg ik zomaar een hele dikke vette kus van mijn mannetje Zelfs twee! Wat voelt dat lekker zeg! Ik ga morgen weer om een kusje vragen
Ja leuk is dat he? Toen fenja dat voor de eerste keer deed smolt ik helemaal weg. Nu nog steeds. ze doet het alleen als zij het ook echt zelf wil hoor, ik kan vragen wat ik wil, maar als zij er geen zin in heeft gebeurt het ook niet. (wel goed voor later! )
oh kan niet wachten tot danisha dat doet.. nu draait ze lachend haar hoofd weg omdat ze donders goed weet wat ik ga doen hahaha
Hee wat leuk! Ik hoop al een tijdje dat ze het bij mij doet maar ik krijg gewoon een natte lebber op mijn wang en dan begint ze te brabbelen tegen mijn wang. Ook schattig toch? Voor de echte moet ik dus nog even wachten. Ik zag trouwens je filmpje op youtube van Vigo's eerste boterham! Stond onder ons filmpje van Fleurs eerste boterham dus moest echt even kijken. Bij ons gaat die boterham overigens wel wat sneller hoor maar een lief ventje heb je! Groetjes, M
Schattig hè! Ons kereltje heeft soms van die buien dan word ik helemaal platgeknuffeld en gekust (wel een natte kus). Als ie 's avonds of 's ochtends met z'n knuffeltje speelt en ik zeg tegen hem "geef je knuffeltje maar een kusje" dan geeft ie die ook heel lief een kusje! Maar als ik hem wegbreng naar het kinderdagverblijf ziet ie me na een minuut al niet meer staan! Groetjes, Ellis P.S.: geniet er maar van, want voor je het weet willen ze je niet meer kussen (voelen ze zich te groot)
Heerlijk is dat he! Lieve doet het vaak geheel onverwachts en vaak voor het slapen gaan als ik een liedje zing met dr voor het slapen gaan. Dan geeft ze me vaak tijdens het liedje zingen steeds kusjes. Zo lief! Smelt elke keer weer als ze dat doet
heeeerlijk he mijn moeder kreeg afgelopen weekend het eerste bewuste kusje van ayman op haar verjaardag ze was zo happy ik en mijn man hebben wel al vaker kusjes gekregen, en ik wil er weer een paar vandaag
Wat lief! Kan me nog herinneren toen Joris dat ineens deed! Zo leuk! Nu krijg ik al standaard een kusje als ik weg ben geweest en als hij gaat slapen!