Hallo ik weet niet waar ik de topic eigelijk onderzetten moet. Maar misschien kunnen jullie me helpen. Ik ben op zoek naar een leuk kado voor mijn petekindje die word in nov gedoopt. Wie weet wat je normaal geeft. ook qua bedrag enz ? mijn pete kindje woon ongeveer 475 km hier vandaan
de mijne hebben een kapstok met hun naam erop gekregen, niet zo duur, leuk en kunnen ze lang gebruiken. hier een vb ervan http://img87.imageshack.us/my.php?image=p4271884zz5.jpg
Je bepaalt toch zelf wat je kunt en wilt missen? Ik bedoel, we kunnen hier met z'n allen wel gaan zeggen dat 50 euro bijv normaal is, maar als jij van 800 euro in de maand rond moet komen, is dat een vermogen... Zeker bij christelijke ouders, die het verhaal van de weduwe met de penning * zouden moeten kennen, , zou ik denken: Jij geeft gewoon wat je zelf kunt missen en dan gaat het erom dat je het met je hart geeft... Ik zou dus een kado uitzoeken dat iets zegt over jouw relatie met het kindje of de ouders: die waarde is in geld niet uit te drukken. * Jezus laat zijn discipelen hier zien dat hij blijer is met de offergave van een weduwe die haar laatste penning weggeeft, dan met de gaven van rijkelui die veel meer geven, maar het niet missen en er met hun hart niet bij zijn...