Doopboekje. Iemand een voorbeeld?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elizabeth38, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn kindje is inmiddels 1 jaar maar we hebben haar niet eerder kunnen dopen. Nu moet ik een boekje samenstellen maar ik vind het toch moeilijker dan ik dacht. Ben op het internet geweest maar ik vind alleen informatie over de inhoud maar kan nergens een boekje vinden. Heeft iemand misschien een voorbeeld voor mij? Je kunt het naar mijn email sturen (privé bericht). Hartstikke bedankt!

Gr. Elizabeth38

2. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.161
    1.040
    113
    Heyhey,

Krijg je geen voorbeeldboekje van je kerk?
    Daar staat de volgorde in en de teksten.

Groetjes

3. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Wij kregen van de kerk een boek met daarin alle teksten. We moesten dan per 'onderdeel' een tekst uitkiezen. Alleen het kaftje hebben we helemaal zelf gemaakt.

Heb je nog bijeenkomsten bij de kerk voor de doop? Waarschijnlijk krijg je dan ook teksten mee waar je uit moet kiezen. Dit was bij ons zowel bij de doop als bij het trouwen...

4. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ben bij de bijeenkomst in de kerk geweest maar kregen geen voorbeeldboekje. We kregen wel de teksten op een cd rom die in het boekje moeten komen. Bij andere kerken krijg je vaak een leeg boekje en dan kun je met knippen en plakken je boekje samenstellen. Ik ben niet creatief. Ik was daarom op zoek naar een voorbeeld.

Groetjes

5. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Mijn zoontje is vorig jaar rk gedoopt. stuur me maar een pbtje.

6. Maia

Maia Niet meer actief

stuur maar een pb met je email, dan mail ik je die van ons.

Deel Deze Pagina