Hoi Allemaal, Ik ben aan het overwegen om een bakfiets aan te schaffen. Ben zelf nogal onhandig en zie fietsen met een fietsstoeltje hierdoor niet zitten. Zeker niet met nogeens tassen eraan enzo. Een bakfiets lijkt me dan ook een goede oplossing. Maar ze zijn nogal prijzig wilde graag dus weten wat jullie ervaringen zijn. Groetjes,
Hallo! Ik heb een bakfiets, en ik vind hem fantastisch! Ben er zo blij mee, ik heb hem nu ongeveer een maand binnen en ik wil niet anders meer. Als ik naar het strand ga kan ik van alles meenemen...inclusief buggy. Ook voor in de stad vind ik hem ideaal. Ik vind dit persoonlijk ook wat veiliger dan een normale fiets met fietsstoeltjes of een fiets met fietskar erachter. Ik raad hem in ieder geval aan!
Wij hebben een babboebakfiets en echt tis geweldig !! Onze dochter van 1,5 jaar vind het echt geweldig .. Wij hebben er echt geen spijt van gehad .. Hij fietst super helemaal niet zwaar ook een pluspunt ... Hij past alleen niet door de schuurdeur .. Je hebt ook een babboe zak (de babboe pyama) en die kan je eroverheen doen en buiten laten staan ... Wij hebben een afdakje gemaakt waar die nou onderstaat ...
Wij hebben ook een bakfiets (een tweewieler van bakfiets.nl, ik vind persoonlijk 3wielers helemaal niets) en ben er ook erg blij mee. We gebruiken hem hier in de stad veel, omdat veel dingen met de auto nogal onhandig te bereiken zijn. Maar als ik geen boodschappen hoef te doen (en bijv. zoonlief alleen naar het KDV moet brengen) dan pak ik wel altijd de gewone fiets met fietszitje. En ik ben nog steeds als de dood dat de bakfiets wordt gestolen
Wij hebben een babboe bakfiets en ik vind hem ideaal. Wij hebben geen auto dus dan is een bakfiets heel handig, er kan een hoop meegenomen worden, en ook voor de boodschappen is het heel handig. Maar als ik Robyn alleen naar het kdv moet brengen dan gebruik ik gewoon mijn eigen fiets, dat fietst toch wat makkelijker.
Ik heb een Johnny Loco bakfiets. Wij hebben geen auto en zo kom ik toch overal. Ik kan het alleen maar aanraden! Je kan alles meenemen, buggy tassen en kind en het fietst soepel. En met mooi weer is het echt genieten met kindje in de bak overal heenfietsen in de zon.
Ik heb ook een babboe...een elektrische dus hij fietst altijd superlicht en als je ff geen zin hebt om te trappen druk je een pedaaltje in en dan ga je vanzelf Hij past zelf niet bij ons door de schuurdeur maar we hebben hem in de tuin staan met zo een bakfietspyama.