Ik ben erg benieuwd naar foto's waarin jullie je kinderen hebben laten dopen...Ik wil iets wits maar twijfel tussen een echt doopkleed of gewoon wit/grijze kleren. En misschien kunnen jullie erbij vermelden waar jullie je doopkleding gehaald hebben en wat het gekost heeft. groetjes Dorianne
Wij hadden ons meisje een gewoon jurkje aan gedaan, geen doopkleed. Was nog niet eens een wit kleed maar wel best sjiek. Wel een jurkje voor speciale gelegenheden. Met kerst had ze het ook aan vorig jaar.
Julie is gedoopt in de familiejurk, daar is iedereen van mijn moeders familie in gedoopt. De doopjurk is ongeveer 80 jaar oud inmiddels.
onze zoon is pas gedoopt toen hij 10 maanden was dus veel te groot voor een doopkleed ( al ben ik toch niet zo van een jongen in een kleed) hij had een net overhemdje aan van mc gregor en een linnen witte broek van v en D, het was augustus toen. groetjes
Sam had gewoon hele zachte witte kleertjes aan (ik dacht van Feetje). Achteraf maar goed ook, want hij was nog maar drie weken oud toen hij gedoopt werd, maar wel al te groot voor de familiedoopjurk . Voor beelden: zie mijn onderschrift.
Hoi, Wij hadden ons dochtertje een schattig wit jurkje en een bolero van het merk Jottum aangetrokken. Jurkje is helemaal wit en heeft onderaan zo'n ballonrokje. Voorop zit een witte stoffen roos. Ze had hieronder een witte romper en een witte maillot aan. Jurk en bolero had ik op kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online gekocht. Jottum heeft vaker mooie witte jurkjes die geschikt kunnen zijn voor doopvieringen. groetjes van Hamtaro
Bekijk bijlage 105664 Onze dochter is in een doopjurk gedoopt die mijn tante heeft gemaakt. Patroon op naaipatronen.nl besteld en de stof op de markt gehaald. Kan je het zo duur maken als je zelf wilt. Alleen moet je dus iemand hebben die het kan maken