Wat wordt de derde naam? Help! Weet nog niet of het een jongen of een meisje wordt, dus alles is welkom. Ik hou wel van namen die zowel in Nederland als in het buitenland goed uit te spreken zijn. Hoeven niet heel hip en modern te zijn, liever tijdloos. Zag hier bijvoorbeeld Thomas voorbij komen, dat vind ik een mooie naam (maar manlief helaas niet). Met meisjesnamen heb ik geen ervaring, maar ook nog niet echt inspiratie. We hebben nog even, maar alle suggesties zijn welkom. Willen jullie meedenken?
Over die D zijn we er nog niet helemaal uit. Wordt er nu al gek van dat iedereen (wijzelf inbegrepen) hun namen steeds door elkaar haalt. Nog een D zou dat er niet veel beter op maken, ben ik bang. Alle beginletters doen dus nog mee
David Tobias Marcus Ruben Oscar Tom Robin Felix Nathan Simon Benjamin Olivier Matthijs Thijmen Stella Olivia Eva Isabelle Emma Mare Isis
Ik vind Daniel en Dennis al vrij Jut en Jul klinken, dus ik zou zéker geen derde naam met een D kiezen. Victor Matthias Matthijs René
Daniėl Dennis & Michel Daniėl Dennis & Ruben Daniėl Dennis & Alexander Daniėl Dennis & Bas Daniėl Dennis & Frank Daniėl Dennis & Nick Daniėl Dennis & Robert Daniėl Dennis & Rick Daniėl Dennis & Ferdi(nand) Daniėl Dennis & Kim Daniėl Dennis & Laura Daniėl Dennis & Lisa Daniėl Dennis & Ilse Daniėl Dennis & Marije Daniėl Dennis & Lotte Daniėl Dennis & Joyce Daniėl Dennis & Rosa Daniėl Dennis & Evelien Daniėl Dennis & Mandy Daniėl Dennis & Anouk
Daniël en Dennis en Dita Daniël en Dennis en Noemi Daniël en Dennis en Debora Daniël en Dennis en Chloe
Daniel, Dennis en Diederik, klinkt lekker alleen heb je wel een 3e D en daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen (ook al niet bij de 2e eigenlijk, maar ja zijn naam begint al met een D) En de meisjesvariant: Daniel, Dennis en Debora(h) Zijn absoluut niet mijn smaken qua namen, maar ze klinken best lekker zo achter elkaar
Voor een rijtje in balans, hier namen die ook met een D beginnen én zowel een N als een I als een E in de naam hebben. Onderverdeeld in namen die voor totale balans ook nog zes letters hebben en namen die dat niet hebben. Jongen 6 letters Donnie Darien Geen 6 letters Dominique / Domenic Devin Meisje 6 letters Dianne, Dionne Dorine Geen 6 letters Diane, Dione Dominique Doriane, Dorianne Delphine, Delphina / Delfina
Hier namen die niet met een D beginnen maar wel zowel een D als een N, een I en een E in de naam hebben. Ook onderverdeeld in namen die voor meer balans ook nog zes letters hebben en namen die dat niet hebben. Jongen 6 letters Adrien Gideon Kaiden Sidney Geen 6 letters Aiden Andries Benedict Boudewijn Edwin, Edvin Ferdinand Hendrik Kendrick Meinard / Meinhard Meindert Philander Reinald Reinoud Winfred Meisje 6 letters Nadine Geen 6 letters Adeline, Adelina Adrienne, Adrianne Alexandria Alexandrine, Alexandrina Amandine Ariandne Belinda Bernadine Celandine Celinda Claudine Edina Ermelinda Geraldine Gerlinde, Gerlind Gwendoline Lindsey Madeleine Madeline, Madelina Melinda Mélisande Sandrine