Hallo dames, Eerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Susanne en 27 jaar. Mijn real-life vriendin Alyna is zo aardig om haar profiel even voor dit topic aan mij te lenen. Ik ben namelijk in verwachting van de derde. Een brusje voor Senn en Ise( 2 & 14 m.). Inmiddels 32 weken in verwachting, maar nog geen knoop kunnen doorhakken. Wat ik leuk vind is bijvoorbeeld : Lente, Merle & Jasmijn voor een meisje en een jongetje Julian. Die vindt ML ''te lang'' voor bij Senn en Ise. Wat hij leuk vind, hij geeft geen ideeën, maar kraakt die van mij af...:x Wat vinden jullie leuk bij Senn & Ise? Jongens en Meisjesnamen zijn welkom! Groetjes, Suus
fee/faye mare noor/nore/nora iris isis sophie lara/lana cas tijn mats/matz milan luuk/luc/luca/lucas bas
Ik weet even geen jongensnaam maar wil zeggen dat ik Merle er echt leuk bij vind passen en mooie naam ook!
@Itsmemarrie, Lieve & Boaz vind ik erg leuk! Alleen Boaz gaat het helaas niet worden met een neefje Boa, die in dezelfde straat woont... @Lovemy2kids, Tess & Raf(f) helemaal leuk! Yara, Mila, Bram, Milan gaan in iedergeval op het lijstje En Luuk, nee dat vind ik net niet leuk genoeg... @MamaChantal, Mare stond op het lijstje, maar is afgekeurd ga het toch nog eens proberen! Verder vind ik leuk : Fee, Tijn en Lucas Nora ook wel, alleen heet mijn jongere broertje Aron. En daar werd altijd als er een grap werd gemaakt Nora(andersom) van gemaakt... @Wheelie, Bedankt, maar niet helemaal onze smaak. @Boommm, Nila en Mees erg leuk! @Lorreke, leuk dat je Merle er bij vindt passen. Ik ga het aan ML laten lezen Levi vind ik erg leuk! @veroniQue86, Dankje, ik vind Merle toch stiekem nog steeds wel heel leuk......... @e1ke, Bedankt, maar niet voor ons bedoeld. Bedankt, voor alle snelle reacties!
Senn, Ise en.. Milan was het eerste wat bij me op kwam. Mees past er ook leuk bij maar bij Mees ben ik bevooroordeeld Voor een meisje vind ik Fien(e) of Tess erg leuk.
Senn, Ise en Fien Senn, Ise en Tess Senn, Ise en Mare Senn, Ise en Tijn Senn, Ise en Niek Senn, Ise en Loek
Senn, Ise & Bente Senn, Ise & Merle Senn, Ise & Liv Senn, Ise & Luca Senn, Ise & Alec Senn, Ise & Mats
Senn , Ise & Max Senn, Ise & Vince Senn, Ise & Mick Senn, Ise & Lynn Senn, Ise & Britt Senn, Ise & Lieke
@LA85, Lars en Olaf vind ik niet zo leuk.... Bente daarintegen vind ik helemaal leuk, bedankt! @Kelly1609, Milan staat sinds kort op het lijstje. En Mees die staat bij mij nu op nr. 1 Fiene en Tess ook erg leuk, Fien wat minder... @Flynnie11, Julan erg leuk, maar op de een of andere manier klinkt het niet helemaal Nederlands... En vind ik het niet zo goed bij Senn en Ise passen. Senn, Ise & Julan? @Twinklestar, erg bedankt! Mia, Kiki, Mats, Stijn, Mick, Stan zijn niet echt ML's ding Kiki vind ik wel erg leuk! Milou, Manou, Guus ga ik overleggen. Tess staat al op het lijstje, Finn erg leuk maar ik heb een gastkindje Finn @Peachy, Fiene, Tess, Mare en Tijn staan heel hoog op het lijstje! Niek en Loek vind ik lief, maar toch te hard...Weet niet waarom. @Libelle, Bente, Merle, Liv helemaal onze smaak bedankt! Luca, Alec en Mats dan weer niet echt... @JMay, Allemaal niet echt ons ding, maar bedankt voor het meedenken! Dames, inmiddels al heel wat er bij geschreven. Inmiddels staat bij mij voor een zoon op nr. 1 : Senn, Ise en Mees Voor een dochter nr. 1 : Senn, Ise en Merle Helaas, is ML het er niet mee eens. Mijn 2,3 etc. ook niet.. ;( Goede ideeën nog steeds welkom!
Sam, Max, Nick, Rick, Mark, Cas, Roy (vind ik het leukst passen), Mees. Tess, Mila, Merle, Vera, Veerle, Zoë, Manou, Nienke, Noor.
Ook ik vind Merle er leuk bij passen. Andere ideetjes: Senn, Ise en Niene Senn, Ise en Floor Senn, Ise en Veerle Senn, Ise en Nore Senn, Ise en Mila Senn, Ise en Puck Senn, Ise en Noor Senn, Ise en Mick Senn, Ise en Raf Senn, Ise en Sjuul Senn, Ise en Fer(re) Senn, Ise en Rune Senn, Ise en Jop(pe)