pff echt geen puf vandaag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anouk2005, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Herkenbaar??.
    Ben nu ruim 25 weken zwanger van nummer 3 en heb vandaag een echte off-day.
    Ben gewoon niet vooruit te branden en heb het gevoel dat ik lood in mijn benen heb zitten.
    De baby ligt ook lekker dwars in mijn buik en daardoor wordt mijn buik regelmatig keihard pfff.
    We zijn nu bezig om de boel te verbouwen boven maar ik heb echt geen puf om ook maar iets te doen haha.Nu doet mijn man natuurlijk het meeste maar ik wil gewoon even de zooi uitmesten en het eea weggooien maar alles is even teveel momenteel.Voel me ook op de één of andere manier een beetje somber en ik baal van het weer buiten.Harde wind en guur.Vanmiddag ook nog naar de tandarts waar ik ook helemaal geen zin in heb blehhh.
    Morgen maar weer hopen op een betere dag met iets meer energie want hier word ik ook niet blij van moet ik zeggen.
    Kinderen zijn vandaag ook vrij van school maar de jongste is bij een vriendin aan het spelen en de oudste zit nu even achter de PC dus daar ligt het niet aan maar voel me gewoon een beetje blehhhh vandaag.
    Moest het even kwijt.

Gr.

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Alsof ik dit topic zelf geschreven heb :p
    Heb ook echt geen fut vandaag :( En dan mag ik nog gaan werken ook :p Vanavond kun je me opvegen denk :p

Lekker rustig aan meis. Morgen ist vast beter :)

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ook nog werken vandaag pfff,Veel succes ieder geval en morgen zal het idd wel weer beter gaan.

Gr.

4. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    En hier zit er nog 1 op dr gat.. ;) (bijna 24 weken zwanger) zoonlief op bed, dus ik zou eigenlijk mooi de afwas kunnen doen, en de kamer op kunnen ruimen, maar ben echt totaal niet vooruit te branden!!
    (en gister ook al nie, en eergister ook al nie :)) zo toch maar wat gaan doen denk..
    Edit: aargh, mets dat ik dit denk, hoor ik zoonlief wakker worden... ;)

5. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    haha ik denk echt dat het aan het weer ligt:p...ik heb namelijk ook geen puf vandaag;)..vanmiddag nog werken, maar d'r zal niet veel uit m'n handen komen. en dan ben ik nog niet eens 24 of 25 weken zwanger;)

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ik ook niet.. Maar ben niet zwanger

7. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik heb ook een off dagje.
    nouja, meer een off ochtendje, ik begin nu wat leven in me te voelen. maar ik heb ook een stuk gelopen met de honden.

8. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

:D

Maare.. Me too. Ik ben bezig de babykamer te poetsen (ben 36 weken zwanger), maar kom toch steeds weer hier terecht (of op facebook, hotmail..).

9. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    same here....pffff wat een dag, was gister al doodmoe en last van maagzuur maar vandaag man man man, vanmorgen gewerkt en nu lig ik voor pampus op de bank, ik kan niet meer!! ben helemaal op en wil het liefst naar bed toe...maar dat kan helaas niet want moet straks weer eten koken omdat vriendlief vroeg thuis komt en daarna weer weg moet en ik naar yogales moet (was pas om half 9 pas begint!!!! pffff moet er niet aan denken..) iedereen sterkte vandaag!!! (sorry voor mijn geklaag hoor;))

Deel Deze Pagina