Hallo allemaal, wij zijn opzoek naar een leuke doopnaam waar onze moeders in voorkomen. maar vindt het zo Moeilijk... de 1e doopnaam is van onze overleden zoontje en de 2e moet dan een naam zijn waar de namen van onze moeder in voorkomen. hebben jullie ideeèn??? moeders heten Anita en Irene, Ik heb al Anirene alvast bedankt. groetjes
Moet j de namen er echt herkenbaar in horen?...anders kun j wel hel aparte namen verzinnen: Retina Renita Renate Tirena Tarena Atirene lastige combi...ik zeg ook maar wat hoor anders gewoon Anita-Irene
Ariane?? Misschien als je de letters een beetje husselt? Of moet het duidelijk zijn dat de naam bestaat uit de namen Anita en Irene??
wat een moeilijke combinatie! Anirene... dat klinkt als een geneesmiddel van VSM/A.Vogel Ik vind dan Anita-Irene beter lopen. Succes met deze moeilijke namen!
Arina Arine Arianne vind ik al mooi gevonden zeg, dat zijn ook nog 'gewone' namen zeg maar. Anita - Irene Irina Nine Ninthe
aNIta irENE Niene... vind ik persoonlijk een hele mooie meisjesnaam en is gecombineerd uit deze 2 namen