We zijn er nog steeds niet uit, een naam voor onze derde meid. Maar er is een naam die steeds terugkomt bij me, Elora. Wat vinden jullie van deze naam? Het enige dat mij tegenhoudt is dat onze tweede ook een naam heeft die begint met El.. Is dat niet teveel jut en jul? Het laatste wat ik wil is dat het fantasieloos overkomt
Ik vind Elora mooi, maar als de tweede ook een naam met El... heeft zou ik eerder gaan voor bv Enora.
Sorry maar El..a en Elora het zijn maar 2 letters verschil, echt niet mooi bij elkaar. Afgezien daarvan prima naam.
ik ken Elora niet maar vind Enora ook mooier eerlijk gezegd en dan heb je wel meer verschil tussen de 2 dus ik zou voor die optie gaan
Ik zou de -E- en de -L- omdraaien : Leora Dan lijkt de naam niet meer op die van je tweede dochter en heeft ze ook een eigen beginletter. Tenzij je eerste dochter met -L- begint, natuurlijk
Bedankt voor de reacties! Ik vind Elora ook teveel lijken op de naam van onze tweede, maar het is een naam die wel heel erg trekt. Leora ga ik ook zeker op het lijstje zetten, thanks! Enora staat er al op, maar ik vind dit toch minder. Ik heb iets met de l, blijkbaar. Noralie staat ook hoog We gaan weer even puzzelen!
Elora vind ik mooi maar inderdaad iets te veel lijken op de naam van jullie dochter. Het kan wel maar ik zouner zelf niet voor kiezen. Elore vind ik overigens nog iets leuker.
En Eloise? Met puntjes op de i die ik er even niet op krijg... Toch je L, en beetje de feel van Elore? Vind Enora nog steeds een prachtige naam, stond hier als meisjesnaam van zoon
Elora vind ik veel mooier dan Enora. Ik denk dat ik weet wat de naam van de andere dochter is en dan vind ik het wel erg dicht bij elkaar liggen. Iemand noemde Leora, is ook mooi. Of mosschien Leona?
Ik vind het ook wel wat teveel hetzelfde, zou sowieso niet zo gauw voor een zelfde voorletter kiezen. Liora misschien een optie? (De naam zelf vind ik wel prachtig trouwens, dat wordt hier sowieso de naam voor als we ooit een meisje krijgen!)
En Elodie? Ik begin steeds meer een zwak voor die naam te krijgen, met name omdat ik hem op Vlaamse tv nog wel eens tegenkom en hij daar prachtig uitgesproken wordt. (Eerder dacht ik dat het Melodie zonder M was Maar het is keurig de Franse versie van een Germaanse naam hihi).