Hoi allemaal, We hebben gelukkig nog even, maar ik vind het leuk om vast op zoek te gaan naar namen. Ik kan genoeg mooie meisjesnamen bedenken, maar voor jongens vind ik het erg lastig. Zelf vind ik bijna alle Bijbelse namen erg mooi, maar omdat we niet gelovig zijn heeft mijn man liever iets anders, dus ben ik op zoek naar iets in dezelfde stijl. Verder zou onze ideale naam twee of drie lettergrepen hebben en niet al te veel voorkomen. Hopelijk hebben jullie meer ideeën dan ik en anders hebben we nog ruim een half jaar
Voldoen deze namen aan je criteria : Leander Aljoscha Florian Nikolai Fabian Odilon Gilliam Dorian Rowel - Roël Doron Romian Nander Silvan Tychon Darius Justian
Capser Daniël David Florian Hessel Hugo Jesper Joris Matthijs Melvin Micha Rogier Rutger Samuel Silvijn Tobias
Hier zijn we ook niet gelovig maar veel bijbelse namen vind ik ook erg mooi! David Nathan Manuel Benjamin Samuel Simon Chris Milan Philip Noud Sebastiaan Julian Julius Jonah Jonas
Ace Aidan Alec Alessio Avery Beer Billy Bing Bink Bowie Boyd Brayden Brett Bryce Caleb Calvin Cayden Ché Cody Connor Daaf Dario Daylano Deacon Deen Denley Desley Dexter Diaz Divano Djay Djurre Dustin Dwayne Eli Eliano Faber Ferran Finley Fos Gio Goos Harvey Hayden Hero Ids Imre Jackson Jaïr Jaivey Jaxx Jaycen Jay-Jay Jaysen Jayvano Jazz Jazzley Jefta Jenoah Jent Jeppe Jeremiah Joes Jona Jorik Josh Jouke Jozua Judah Juliano Just Kalle Kane Kas Kayden Kayne Kenan Kenzo Kieran Kjeld Kjell Kobe Leander Leandro Leonardo Levin Lieuwe Linus Loet Loïc Lux Mace Magnus Marley Mateo Mathis Mauk Maximus Maxwell Memphis Mikai Myron Nathaniel Noam Noan Okke Olle Phyllon Piet Raaf Revi Rhys Rico Riff Rinze Rivano River Rocco Roemer Ronin Rover Rowen Rune Seff Sid Sidney Skip Sky Skyler Sol Sylvan Sylvano Thieme Thor Tiago Tiemen Tobin Torre Troy Tyson Ward Waylon Wolf Xam Xem Yari Yaro Zeno Zev Zion
Wat een lijsten, heel erg bedankt! Er staan al een aantal mooie suggesties tussen, al blijven ideeën nog altijd welkom natuurlijk
Patrick Michael Michiel Collin Christian Manoah Micha Jayden Fabian Julian Lucas Michel Marvin Melvin Calvin Novan William Wesley James Marijn Rowan Robin Bodhi Samuel Joris Tycho Quint Brandon Dylan Damian Brett Jeffrey Justin Maurice Thijs Thijmen
Jonathan Benjamin Marcus Valentijn Daniël Joel Lennart Adrian Gabriel Solomon Fabian Roan Matthijs Miro