Hoi Meiden, Wij krijgen er weer een zoontje bij en zijn druk op zoek naar dé naam.. maar het wilt niet lukken. We vinden namen zoals Sebastiaan, Thomas en Lucas leuk, maar die zijn het nét niet. Wie kan ons helpen aan dé naam, die ook past bij onze oudste zoon Ruben? Groetjes, Roosje
Ruben en Tobias Ruben en Daniël Ruben en Matthijs Ruben en Simon Ruben en Levi Ruben en Casper Ruben en Jochem Ruben en David Ruben en Jonathan / Nathan Ruben en Aron Ruben en Christian Ruben en Kristan Ruben en Machiel Ruben en Joram Ruben en Liam
Bedankt voor je reactie, maar 't is 't nog niet.. Ik heb inmiddels al uren achter de pc gezeten, namen bekijken! Aarrgghh.. om tureluurs van te worden!
Ruben & Jasper Ruben & Johan Ruben & Arjen Ruben & Jeroen Ruben & Richard Ruben & Michiel Ruben & Ronald Ruben & Marcel Ruben & Peter Ruben & Harmen Ruben & Wilco Ruben & Martijn
Ruben en Jens Ruben en Mats Ruben en Boaz Ruben en Niels Ruben en Lars Ruben en Stijn Ruben en Hidde Ruben en Auke Ruben en Koen Ruben en Mees Ruben en Jurre Ruben en Chiel Ruben en Lennart Ruben en Mika Ruben en Jonas Ruben en Jurriën Ruben en Oscar Ruben en Remi
Ruben en Marcus Ruben en Levi Ruben en Simon Ruben en Timon Ruben en Jonas Ruben en Jefta Ruben en Joost Ruben en ... Moeilijk hoor! Succes!
Haha en ik serieus denken huh banner wat is dat voor een aparte naam maar Stijn is zeker leuk bij Ruben haha!
Ken 2 broertjes en die heten Ruben en Lucas vind ik zelf erg mooi Ruben en Milan Ruben en Jonas Ruben en Silvas Ruben en Jonathan Ruben en Daniël Ruben en Matthijs Ruben en Maarten Ruben en Tristan Ruben en Kris Ruben en Levi
Jee meiden, bedankt voor de vele reacties!! Er zitten idd hele leuke namen tussen en ik ga ze bespreken met vriendlief. @Elmo; bij jou had ik al gekeken; ik wist dat jij ook een Ruben hebt! Leuke naam ook, Stijn, maar zo heet de zoon van mijn vriendin dus dat is helaas geen optie!! Vinden jullie Sebastiaan trouwens ook kunnen? Ik kom er toch weer op terug.. x