Hallo, We zijn in blijde verwachting van een tweede dochter en vinden de naam Lina leuk? Wat vinden jullie en wat is een mooie tweede naam? Onze eerste dochter heet Fenna Olivia. Alvast bedankt.
Vinden jullie het erg op Lynn lijken? Dochter van vriendin heet zo. Door de uitspraak Liena lijkt het mij een ander soort naam, toch?
nichtje van mn vriend heet lina-may of je kunt het ook als lina-mae schrijven. Zo noemen ze haar ook wel vaak hoor. alleen als ze haar echt roepen is het alleen lina. ik ben er echt fan van
superleuk!!! ik vind het wel een beetje een afkorting, zou er een langere officiële naam van maken, bvb Carolina en dan roepnaam Lina.
Mooi en lieve naam! Lina Mae vind ik een erg mooie combinatie. Misschien nog wat ideetjes: Lina Aimée Lina Jolie Lina Julie (op z'n frans uitgesproken)
Die stond hoog bovenaan mijn lijstje van meisjesnamen maar manlief hoort het niet graag. We krijgen nu wel een zoontje, dus is het niet meer aan de orde en hebben we meteen een naam gevonden die ons allebei meteen goed zat
Best leuk, maar op de een of andere manier vind ik hem niet af. Ik zou er dan bijvoorbeeld Alina van maken.
Bedankt voor alle reacties. Lina voelt goed en ik denk dat het m gaat worden. Tweede naam nog niet zeker maar ga de ideetjes zeker onthouden. Bedankt allemaal