Ik zou dan jouke .... doen, gewoon een 2e naam die jullie mooi vinden. Of een samenvoeging van jullie namen, bijvoorbeeld willem en maria > wilmar. Of cornelis en Maria > marco
Jan willen jullie er perse in? Zie daar zelf niet echt iets van Jouke in terug (behalve de J) namelijk, maar afin. Persoonlijk zou ik eerder Jorrit Jacobus kiezen, als jullie Jorrit Bouke/Bauke niks vinden..
Eens met hummeltje. Tenzij jullie Jan er perse in willen, vind ik Jorrit Jacobus de mooiste optie. En anders eventueel Jorrit Johannes (Jan komt van Johannes)
We zijn er uit eindelijk mag ook wel na 37 weken Wordt toch anders Jacobus Franciscus roepnaam Jouke Franciscus is naar zijn over groot opa leeft niet meer maar vonden we wel mooi zal opa ook wel mooi vinden denken we.
Prachtig, Fransiscus! En Jacobus wat mij betreft de enige waarbij je nog een béétje kan denken dat Jouke daarvan is afgeleid. Dat beide namen eindigen op dezelfde klank vind ik ook erg mooi. Gek genoeg vind ik dat voor broers/zussen juist veel te jut en jul (klinkt zo inspiratieloos: Ank en Hank bijv.), maar vooral bij wat oudere namen zoals de twee die jullie nu gekozen hebben, vind ik het voor één kindje juist heel erg mooi vaak Onze eigen kids hebben dit ook bewust met hun 2e en 3e naam. Succes met de laatste loodjes!