Hallo dames, Wat is jouw top 5 van jongens en meisjes namen? Ik vind het altijd leuk om al die verschillende namen te zien. Ik ben benieuwd! Alvast bedankt.
Ik zal beginnen. Jongens Layton Lennox Dakota Grant Caleb Meisjes Scarlett Paige Jade Meadow Caitlynn Eigenlijk nog wel meer
Leuk! Hier een heel ander lijstje! Jongen Hylke Jorrit Jurre Auke Hidde Meisje Brecht Elbrich Mare Hinke Jildau
Dit is mijn top 5 (met de nadruk op mijn, niet die van ons samen haha) Amélie Solènn Miléa Lenna Emma Ezra Rodin Reza Manoah Jongensnamen vind ik vreselijk moeilijk dus ben al blij dat ik er 4 leuk vind (en de grap is, vrouwlief vindt deze namen allemaal niks)
Meisje: Zoë Elvira Amy Alyssa Rory Jongen: Jelger Ewout Zo moeilijk jongensnamen Dit zijn mijn top namen, vriend heeft andere favorieten. Bij de meisjesnamen wel paar hetzelfde, jongensnamen niet en hebben we beiden moeite mee. Scheelt weer dat we een meisje erbij krijgen.
Evan Ryan Owen Nilo Edin Caleb vind ik ook erg mooi, mits de goede uitspraak. De zoon van een vriend van mijn vriend heet Caleb, maar dan op z'n Nederlands uitgesproken (Kaalep, met de e als in bed) en dat klinkt echt vreselijk ) Nia Loua Zora Nola Loa Elke keer als een topic als dit wordt geopend, blijkt mijn top 5 alweer anders, op de top 3 jongensnamen na
Zonder de namen van mijn kinderen erbij Nathaniel Jesiah Merlijn Seth Ezra Nimh Nineve Lenora Katherina Hannah
Anne-Saar Raelle (vernoeming overleden vriend) Stella Maeve Aurora/Amara/Aurelia Emma Isolde Naam die wij het mooiste vinden en het zou moeten worden staat er niet bij. Alix Novi Boy Amori Frenck(y) Jongensnaam die wij willen is vrij uniek en dat willen we graag zo houden, die staat er niet bij
Ted ♡ Juul Sepp Lenn James Pippa ♡ Jolie Pixie Lilly Lola Coco Zoals je kunt zien ben ik dus van de huppelige namen Naam van dochter staat er niet bij. Die met het hartje erachter zijn mijn favo! Maar goed, zonder mening van man hierin meegenomen
Meisje Ruby Isa Joy Gwen Jula/Jule Jongen Sep Reza Jurre Pelle Jimi (Naam van buikbaby staat er niet bij)
jongen: Chris(topher) / Christer Jasper Ezra Alexis / Alexander / Alex Alfie (die past totaal niet, maar vind het zo'n lieve naam ) meisje: Eleanor / Elinor Hannah Flora / Florence / Floor Eline / Elina / Elin (voor het populair werd...) Veerle En dat is op de namen van mijn kinderen na, want die stonden in de top 3 uiteraard.
Zonder de namen van de kinderen - Jonas - Lucas - Aaron - Melle - Elias - Elin - Julie - Jolie - Kate - Minthe
In willekeurige volgorde, de namen van mijn kinderen niet meegerekend: Lou Quinn Dany Femme Joes Fer Neal Mylo Zaja Jack
1) Finn 2) Lenn 3) Arthur 4) Vic/ktor 5) Ibe/Iben 1) Juliette 2) Mila 3) Olivia 4) Celester 5) Quinn Het ding is, ik vind zoveel meisjesnamen mooi Mint overlaatst hier gehoord, prachtig! Puck, Mare, Rhune vind ik ook leuk. Alleen met jongensnamen heb ik wel moeite.