We vinden het zo moeilijk om te kiezen, er zijn zoveel mooie namen!! Telkens komt er wel een naam bij. Ik zet de namen die we nu hebben even in willekeurige volgorde ivm herkenbaarheid. Amy Lily Joy Liv Wij moeten natuurlijk een naam kiezen, maar er zijn er al veel geschrapt.. Ben benieuwd naar jullie top 4..
Ik vind in jou lijstje Amy het mooiste! Ben zelf niet van de namen die naar het Engels neigen Maar goed, ik wil een Friese naam.. maar die niet té Fries is.. haha.. Ik heb op t lijstje; Renske Rinske Nynke Rixt (of Rikst) en Miriam.. maar das niet echt Fries maar vond m wel erg leuk Manlief moet nog keuzes maken.. vind t wel lastig zeg!
Dank je voor je mening, voel voor alle 4 de namen iets.. Haha Nynke (liever nog Nienke) vind ik uit jou rijtje het leukst. Onze zoon heeft ook geen nederlandse naam. Staat erg raar met een buitenlandse achternaam.
Nienke is indd ook leuk! Zet ik op t lijstje! Dank Enne als jij/jullie buitenlandse achternaam hebben snap ik dat je ook voor voornaam gaat wat hier bij past! Succes verder!!
Lily is leuk! Misschien Faye, Tara, Lara, Lola, Elyn, Aimée (kan je ook uitspreken als eemie alleen andere schrijfwijze)
Lily (met stip op 1!) Liv Amy/Joy Tara - Nynke - Megan vind ik ook mooi. Ik heb overigens wel een voorkeur voor engelse namen.
Bedankt allemaal. Amy en Liv toch wel in trek dus.. Joya/Gioia vinden we ook heel leuk, maar deze naam heeft al een meisje in onze directe omgeving. Ik ben ook voor de 'buitenlandse' namen, maar het moet niet te zijn. En ik blijf zoeken naar namen en steeds denk ik "mm die is ook leuk"..
Liv, mooi!! Hier mijn top-5 korte namen: - Mea / Méa of Meia of Mia - Zoe / Zoë / Zoey - Iza, Ize, Ieve - Caró - Loua / Lua