Hoihoi Vanaf wanneer moet je je kindje echt elke dag duidelijk voelen? De ene dag voel ik uk namelijk heel veel, en de andere keer bijna niet! Maakt me best onzeker, maar ik begreep dat het nu nog niet noodzakelijk is dat ik uk elke dag voel? En ik voel uk eigenlijk alleen als ik rustig zit of lig! Is dat ook normaal? Waneer worden de schopjes echt harder en vaker? kus miek
ik geloof dat je de kleien vanaf 28 weken elke dag moet voelen. dat je de kleien vaak voelt als je rustig zit of ligt,dat is normaal. als je loopt schommele je de baby een beetje en vaak valt de baby dan in slaap. mijn kleine meid heeft echt precies door als ik zit of lig,dan gaat ze gelijk tekeer.
Ik voel het kindje ook niet elke dag. Wel is tegen mij gezegd dat de placenta voor ligt (dus tegen mijn navel en dat dempt ook de bewegingen) Als ik ga liggen voel ik helemaal niks .
oo gelukkig maar! hahaha hoe onzeker kan je inene worden he! Zijn momenten! Mijn placenta ligt ook voor! Maar voel uk juist als ik helemaal plat ga liggen, lijtk wel of ie dat niet fijn vind! kus miek
Ik voel soms een soort van een schopje (van hele korte duur), meestal tijdens het werk (zoals nu). Als ik thuis ben voel ik niks Het is volgens mij wel een hele rustige meid
vanaf 28 weken ongeveer moet je de beeb elke dag voelen heb ik gelezen ik voel die van ons ook altijd als ik lekker rustig ga zitten net wat ze zeggen als jij beweegt dan schommelt de baby en valt dan in slaap
Ik heb toevallig een half uur geleden de verloskundige met deze vraag opgebeld. Hoezo ongerust Ik voel me sinds een paar dagen zo goed, geen klachten die ik eerst erg veel had. Geen zwanger gevoel en geen gevoel van plopjes in de buik die ik eerder wel eens voelde.... Nu zei ze dat ik juist moest genieten van het goed voelen hihi en het voelen van de baby is bij iedereen anders en zegt ze dat het vanaf 20/21 weken echt te voelen is maar dan nog als plopjes en het hoeft niet elke dag. Daar ga ik nu maar vanuit en ik hoop dat ik jullie hier ook mee gerust kan stellen. Gr
thx chiesa! Je steld me hier, hiermee ind. gerust! kus miek (heb om 2 uur vandaag mijn screeningsecho..daar zal ook wel een deel spanning vandaan komen!)
Volgens mij is het idd zo dat je de baby vanaf 28 weken elke dag zo'n 10 keer moet voelen... Maar misschien is elke baby ook wel weer anders: die van ons is superdruk en voel ik al weken iedere dag meerdere keren trappelen, maar andere kindjes zijn wellicht weer rustiger.
de verloskundige zij gisteren tegen mij dat ik inderdaad elke dag het kindje een paar keer moet voelen. nou voel ik het voornamleijk alleen als ik 's morgens wat langer in bed blijf liggen en als ik 's avonds naar bed ga. dus ben ik vanmiddag 2 uurtjes plat gegaan en inderdaad daar was mijn kleintje. ik denk dat als ik bezig ben dat ik er niet veel erg in heb dat de kleine schopt. zijn nog geen hele harde schoppen. misschien is dat ook wat voor jouw, lekker gaan liggen tussen de middag (als het even kan...) groetjes susanne
Ik heb precies hetzelfde en het maakt me zo onzeker! Ik voel me wel goed, maar sinds het weekend voel ik ze overdag niet...wel grappig dat als papa thuis komt van het werk en we elkaar groeten ik ze dan ineens voel bewegen, dat was maandag én dinsdag het geval.... echte papa's kindjes!
Deze baby voel ik sinds 16 weken ieder dag. Maar bij mijn eerste was dat een stuk later, maar die was ook veel rustiger dan deze. Dus ik denk dat dat ook per kindje heel veel uitmaakt.