Voordat wij dit keer zwanger waren kwamen we de naam Fedde tegen en hier waren we allebei meteen weg van. Alleen vonden we het in combinatie met onze achternaam niet lekker klinken en daarom is deze naam nooit op ons lijstje gekomen. Al vrij snel vonden we een andere naam. Alleen zijn we sinds gisteren aan het twijfelen geslagen. Bij de vk hing namelijk een kaartje met de naam Fedde. En kwamen we er achter dat we het toch nog steeds een hele leuke naam vinden. Nu hebben we het zelf al 100x hardop gezegd en het klinkt op zich niet gek, maar toch twijfel ik nog ergens. Daarom ben ik benieuwd wat jullie vinden? Het zou worden: Fedde de ......... 2x de dus. Wat vinden jullie, kan dit?
Ik vind het heel leuk Niet raar, ik zou er zelf ook nooit aan gedacht hebben, 2x de...Dus gewoon doen!
Kan prima toch? Fedde is een leuke naam, die ook nog eens lekker klinkt bij Milan. Spreek maar eens uit: Milan en Fedde de Achternaam Groetjes van Kiki PS Ik kan dus vast starten met borduren
Goed dat je daar over nadenkt maar ik zou het in deze combi helemaal niet erg vinden! Kan echt prima. Leuke naam ook, Fedde.
Bedankt voor jullie reacties! We zijn er toch nog niet helemaal uit, dus kiki wacht nog maar even met borduren!
Erg leuke naam, staat ook bij ons op het lijsthje.. Alleen is het lijstje een beetje lang en komen we er samen niet helemaal uit... Maar we hebben nog even de tijd... Gewoon doen als je er allebei helemaal weg van bent en er zelf geen problemen mee hebt!
Jaa hoor dat kan helemaal! Als je het hardop zegt krijgt toch Fedde de klemtoon, valt 'de' weg en dan de klemtoon op Achternaam. Leuke combinatie ook met Milan vind ik!