Hallo dames, Het is bij ons nog niet zo ver, maar ben erg nieuwschierig wat jullie hier van vinden. Wij hebben 2 zoontjes Damian en Ruben. Als wij een meisje zouden verwachten zouden wij deze combi erg leuk vinden. Damian Ruben en Lana Damian Ruben en Esmee Damian Ruben en Amy Damian Ruben en Nynke Welke vinden jullie het leukste? Enne als we een jongen zouden verwachten... dan hebben we een probleem, ik heb geen idee voor een jongensnaam. Bij Ruben vonden we het ook al zo ontzettend moeilijk.... Liefs
Ik vind van die namen alleen Esmee leuk! Qua jongensnamen vind ik het erg moeilijk om te zeggen wat er mooi bij staat, omdat ik Ruben en Damian echt totaal verschillende namen vind.
Esmée past het mooiste in dit rijtje en is ook de mooiste naam vind ik. Nynke past absoluut niet bij Damian! Als die 2 zouden zeggen dat ze broer en zus zouden zijn dan had ik gedacht dat ze dan uit een samengesteld gezin zouden komen, haha Nynke past wel bij Ruben Lana lijkt op Lama. Amy is mijn smaak niet. Nynke op zich (en helemaal zo geschreven) vind ik ook errug mooi.
Leuk te zien jullie reactie! Leo heeft 2 nichtjes die Nynke heten, maar ik vind het zo'n onzettende leuke naam! Enne onze familie zouden het niet erg vinden als er een 3de nynke bij zou komen! Liefs
Ik vind Esmee de mooiste naam die je er tussen hebt staan, maar ik vind Amy weer beter bij je twee jongens klinken....
Ik vind Amy er het mooist bij passen, en ik vind het een leuke naam. Esmee en Nynke vind ik ook hele leuke namen, maar past er minder goed bij vind ik.