Alle verse kerse moeders..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door hbbeestje, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    Hebben jullie voor jullie zwangerschap
    wel eens afgevraagd Wanneer je nou zwanger zal worden?
    zo ja, heb je daar wel eens een helderziende geraadpleegd
    of een pendel?

zoja, wat zijn de uitkomsten hiervan???:)

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb weleens gependeld, keer of 3 met verschillende mensen. Krijg standaard hetzelfde antwoord. Heb mijn man ook 1x gependeld en hij kreeg ook hetzelfde antwoord. Dan hebben wij nog 2 wondertjes te verwachten :D

3. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    Maar het klopte dus wel dat je eerste kindje een meisje werd?

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ja regelmatig haha. Ik heb mensen hier laten pendelen. Alies had het ook nog eens goed. Februari zwanger van een meisje. Eigenlijk was ik erachter gekomen in februari bedenk ik me nu en was ik eigenlijk in januari al zwanger.

5. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Ik heb een helderziende geraadpleegd. Ze gaf aan dat ik een meisje zou krijgen. Ook mijn moeder had een helderziende geraadpleegd (een andere) en die zei dat ze een kleindochter zou krijgen.

Maar ik ben toch echt bevallen van een zoon.

Daar ga ik dus niet meer heen! ;)

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Helderziendes, daar geloof ik niet in.
    Wel voor de grap laten pendelen hier op het forum, maar er klopte niks van de voorspellingen...

7. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Ik heb hier iemand laten pendelen voor me toen ik net wist dat ik zwanger was. Dus tja, de uitgerekende maand wisten we toen al. Alleen had diegene gezegd dat ik een zoon zou krijgen. Ik was daar zelf ook heilig van overtuigd en dacht dat mijn man een grapje maakte toen hij mocht vertellen dat het een dochter was (ik zag nog niets, lag achter het laken verborgen hihi)

8. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Ik heb voordat ik zwanger was een maansteen gekocht. Een maansteen staat voor vruchtbaarheid. De vrouw in de winkel heeft de steen opgeladen en vertelt dat er al een "dame" stond te trappelen om bij mij te komen maar moest zachter zijn voor mijn buik (rose-olie smeren). Ik heb de maansteen gedragen en rose-olie gesmeerd en ik was dezelfde maand nog zwanger. Ik geloof ook echt in het dragen van een maansteen. Maar ik ben toch echt bevallen van een zoon.

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

grappig... ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in maar ben toch altijd wel heel erg nieuwsgierig.
    maar wat is dat pendelen nou eingelijk? nooit van gehoord

10. hbbeestje

hbbeestje Actief lid

8 jun 2009
    311
    0
    0
    pendelen is dat je iets vraagt en de pendel daar antwoord op geeft.

dus dan gaat het (naald en draaitje of een echte pendel (zie google).

een rondje draaien of heen en weer dat ligt er een beetje aan wat je dus afspreekt met de pendel

ja klinkt misschien zweverig maar ik geloof er wel in.

als iemand voor mij kan pendelen stuur ven een PB.

Gr.

11. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    een tante vanb mijn vriend heeft hem ooiit es gependeld, nog voor hij mij leerde kennen

er werd gezegd: de vrouw van je leven naam begint met een S (toen kende hij ng niemand met een S) en 2 jaar later leren we elkaar kennen (en idd mijn naam begint met een S)

2 kinderen met dezelfde vrouw
    (we hebben nu 1tje)
    en de 2 kinderen zijn alle 2 zonen
    (ons eerste is idd een zoon)

dus tot nog toe klopt het wel ;)

al gaat onze relatie niet op rozen momenteel, dus mss komt er nooit een tweede samen...

XXX

12. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    geloof niet in helderziendheid oid. ben alle 3x gewoon meteen zwanger geraakt in de 1e maand.

13. Pendels zijn nooit uitgekomen, en ik werd zwanger in de maand dat ik de maansteen niet meer droeg..
    Ik heb wel tarotkaarten laten leggen een jaar geleden ongeveer, daar kwam uit dat ik in het voorjaar van 2009 zwanger zou worden.. in maart werd ik zwanger, dus dat is wel uitgekomen! (alles van de tarot klopte overigens)

Deel Deze Pagina