wij weten al dat we een meisje krijgen en ook de roep naar is al bekent dat word eline maar nu zouden we nog graag een tweede naam willen, ik wil graag vernoemen dan maar ja dat is last m'n moeder: wietske schoonmoeder: fennie dus wie heeft een leuk ideeeeeee m'n man wil graag jasmijn als tweede naam maar vind dat een mooie naam maar het slaat nergens op, dat vind ik jammer dus wie kan me helpen!!!!
Hallo! Eline Jasmijn - klinkt toch leuk? maar als je toch wilt vernoemen Eline Wies / Eline Weda/Wide/Wida (vorm van Wietske) Eline Fenna Eline Fenna Wies Eline Fenja (FENnie + JAsmijn) of Fennja / Finja / Finnja Eline Fenja Wieke/Wieske Eline Femke (FEnnie + wietsKE) Eline Jaske (JASmijn + wietSKE) Eline Janneke / Jannike (JAsmijn + feNNIE + wietsKE) Eline Winnemijn (WIetske + feNNiE + jasMIJN) Groetjes, Eos
Eline Jasmijn vind ik erg mooi! Wij hebben ook twee namen gegeven maar ook niet vernoemd. De eerste naam is toch ook niet vernoemd. Het hoef niet ergens 'op te slaan' als je het maar mooi vind! Maar als je graag wilt vernoemen, dan past Jasmijn niet nee. Lastig, ben er niet goed in, maar vind Femke wel leuk klinken!
mn oudste dochter heeft een meisje in de klas die wieke heet.. dan zou ik eline wieke fiene kiezen denk ik
Ik vind Eline Jolein mooi. Als je wilt vernoemen zou ik voor 1 van beide gaan. Eline Fenna vind ik dan een mooie optie.
bedankt voor jullie reacties, wat creatief allemaal zeg. ben steeds aan het denken maar kwam er echt niet uit haha, maar heb nu al een paar leuke zien staan. zal alle reacties eens even met m'n man bekijken bedankt !!!!
ojee nu zitten hebben we een meningsverschil, of ik haha m'n man vind eline fenna erg leuk.... ik ook wel maar vind het dan zo jammer dat m'n moeders naam er niet in zit, dus dan ga ik nog liever voor eline jasmijn.... ach komt vast even van de hormonen
Lijkt mij ook het leukst dat als je gaat vernoemen, beide oma's in de naam terugkomen. Heb geen ideeen, sorry!
Kunnen jullie in dat geval niet kiezen voor 3 namen? Of nu één oma vernoemen en bij een eventueel volgend kindje de andere oma?
Als je wel gaat vernoemen, zijn dit de opties die in me opkomen: Eline Fieke Eline Jenske Eline Renske Eline Fien Eline Femke Eline Fenneke Eline Fienke Eline Fienna Eline Wenke Eline Winnie
we zijn er over uit het worden toch drie namen: roepnaam is eline volledige naam: eline fenna wieke bedankt allemaal
dank je wel.... het heeft even geduurd voor we er uit waren, maar ben nu toch wel trots op de naam. en nu hebben we beide oma's vernoemd, dus geen onderscheid.