Hey meiden, Misschien kunnen jullie me helpen aan leuke jongensnamen die beginnen met een J of een D? Groetjes, Selin
hey hey, Ik vind zelf Jayden of Dylano een leuke namen voor een jongen. hmm niet echt origineel he? Wat ik heb gedaan voor een leuke naam (verwacht zelf een meisje) gewoon 2 namen mixen. Succes met verzinnen!
Er zitten idd al leuke bij @Rachje: hoe doe je dat mixen precies, denk dat er wel leuke en aparte namen uitkomen he? Mijn mannetje heet namelijk Daan en er zijn zoveel leuke jongensnamen met een J.....
Jayden Devlin.... Wil ze zelf ook graag aan onze zoon geven maar de papa vind het maar niks .... Als 2de en 3de naam.. gelukkig zijn we het helemaal eens over de roepnaam
Juliën Jason Jasper Jesper Jayden Jeramy Jelle Jonas Jonah Jannick Julian Jorian Jeffrey Joey Danny Dhani Dévon Dennis Dylan Diego Délano Dylano in welke richting zoek je een naam? en een moderne naam? engelse naam? zo is het wel heeeeel breed
Ja leuke naam he,m'n neefje heet zo! Anders had ik wel serieus overwogen om m'n eigen kleintje zo te noemen! Z'n zusje heet Jasmijn,vind ik ook zooooooo mooi!