Een nummer 3 laat nog wel eventjes op zich wachten, maar ik kan het niet laten toch alvast eventjes na te denken over namen. Ik vind zoveel mooi! Ik wilde een derde meisje eigenlijk naar mijn zusje vernoemen: Sara (heet Sarah Annelies). Nu is er vorige maand in de vriendenkring een meisje geboren met de naam Sarah. Kunnen jullie nog een variatie verzinnen op deze naam? Heb al gedacht aan Sari of Saar, maar dat vind ik eigenlijk weer te dichtbij (wordt allemaal afgekort naar Saar). Wat vinden jullie van Anne-Saar? Onze meiden heten F. iene en C. ato. Iemand leuke ideetjes voor zowel een jongen als een meid?
Bedankt Whoppie! Sera vind ik dan weer niet zo leuk, een beetje suffig klinken. Andere namen ook welkom, als we iets leuks vinden, gebruiken we Saar of Sarah gewoon als tweede naam!
Is dan wel niet Nederlands maar wat denk je van Serenah/Sarenah/Sanne? Gemaakt van de letters uit Sarah-Annelies
Andere combi's Sanne Lise of Lisa Lara Ik vind Anne-Saar ook leuk trouwens Sari vind ik een rare naam Ik zou gewoon Sarah of Saar doen.
Bedankt! Ga toch nog eens denken aan Saar of Anne-Saar dan. Aangezien we heel regelmatig bij elkaar over de vloer komen, gaat Sara(h) het sowieso niet worden en is Saar ook een beetje twijfelachtig (maar die vind ik wel het aller leukst!). Lize is het zusje van Sarah, dus gaat hem ook niet worden. Nog andere leuke namen die bij onze dochters passen? En jongensnamen?
Lotte / lot Fenna Yara Jula/julia Anna/hanna Meisje in dochters klas heet loulou/ lou lou.. (loeloe) Vind ik er ook wel leuk bij
Lot en Anna vind ik erg leuk! Lot is alleen niet uit te spreken in combinatie met onze achternaam, Lotte al vergeven in de vriendenkring. Anna ga ik zeker onthouden. Fenna ook leuk, maar niet bij onze dochter F. iene
Ella & Zita! Of lijkend op Sarah: Hannah Tara / Dara Zaira/ Saira Suri Soraya Siërra Senna Sienna Sien Oh sorry misschien te exotisch! Nou ja kijk maar of je er wat aan hebt!