Help Maya krijgt een zusje, maar we vinden het moeilijk om een naam te kiezen! Oona of Nona of een andere suggestie? Dankuwel!
beiden niet mijn ding, maar dan is Nona nog wel het leukste. Oona ... nee, dat vind ik echt verschrikkelijk, sorry
Hm, ik vind ze beide wel oké, maar ook een beetje kindertaal-achtig of zo. Terwijl ik Maya echt super vind Als ik tussen deze twee moet kiezen ga ik in elk geval voor Nona. Dus hier even een lijstje met wat opties, wie weet zit er nog wat tussen Alea, Elea Alyx Anne, Anna Aria, Avia Arya Aura Ayla Cara / Kara, Cari Cleo Dana, Dani Devi Dina, Dena Dora, Dory Dyan Ebba Eden, Edie Elah Ella, Elly Elle, Elke Elsa Emma, Emmy Esha Esmé Evie Faye Gina Gita Gwen Hila Inez Iona, Iola Ione Iris Izzy Jade, Jada Jane Jaya Jess Joni June Kiki Lana, Lara Leah Lena Lily Lina, Lila / Lyla, Lisa / Liza, Lise Lita Lois Lola Lora, Lori Lucy Lynn Neva, Nava Nila, Nili Nina Nola, Nova, Noya Nora Rani, Roni Reva, Riva Rona, Rena, Rina Rosa, Rosy, Rose / Roos Roxy Ruby Sage Sara, Sera Sima Skye Sona Suzy / Suzi Tara, Tera Tess Tori Tova Veda, Veva Vena, Vina Vera Ziva
Ze doen me denken aan de bubble guppies maar uit deze twee zou ik Nona kiezen. Al vind ik Nora dan leuker en ook leuk bij Maya passen
Sorry, beide namen vind ik niet zo mooi. Maya wel erg mooi! Maya en Fiene Maya en Ilse Maya en Lotte Succes ☺️
Bedankt alvast voor de reacties! Nora(h) vinden wij ook mooi, maar we willen een naam zonder R... blijven reageren !
Ik noem mijn dochter vaak nona maar dat komt omdat dat een troetelnaampje is uit haar eigen naam ik vind hem leuk
Oona wordt bij mij snel Oena, maar dat komt misschien doordat ik veel Engels spreek op mijn werk. Ik zou dus voor Nona gaan.
Ik heb Oona gestemd in de veronderstelling dat het dus ook als Oena wordt uitgesproken. Als oo -na de bedoeling is wijzig ik mijn stem in Nona.
Ik vind Nona echt niks, zie een oud vrouwtje bij die naam. Oona vind ik wel erg leuk en de genoemde namen Nola en Nova ook!
Ik heb oona altijd een hele leuke naam gevonden!! En weer eens wat anders dan al diezelfde namen die je hier altijd hoort. Zou er echt voor gaan.
Oona vind ik een beetje raar sorry dus ik kies voor Nona. Al vind ik Nola, Nova, Nena of Nina veel leuker.
Ik heb andere naam gestemd ik vind beide namen helemaal niks, sorry Zou ik eerder voor nola of nina gaan