We zijn al heel lang uit de namen, maar beginnen nu toch weer te twijfelen. We willen als jongensnaam Luuk, alleen heet onze kat Luca. We dachten dat dit geen probleem was, tot mijn vriend vandaag de kat riep en het afkortte tot Luuk/luuc. Nu weten we het niet meer. Is het we een goede keuze? Wat vinden jullie en wat zouden jullie doen in ons geval?
Ik zou als jullie luuk al jaren een super naam vinden gewoon doen. Mocht je een andere naam ook heel leuk vinden zou ik persoonlijk voor de andere gaan.
Heel praktisch lijkt t me niet... Maar goed, als jullie dit een mooie naam vinden voor jullie kind zou ik je er niet door laten tegen houden.. Hoe lang leeft een kat? Hoe vaak roep je een kat? Altijd minder dan je je kind roept en je kind heeft deze naam toch voor de rest van zn leven. Niet praktisch maar als dit volgens jullie de naam is gewoon doen!! Het went wel
Tsja niet heel handig, maar als het echt de naam is voor jullie Ou ik het zo houden. Kijk naar andere namen als niets even goed voelt weet je het zeker.
Gewoon doen Dit was jullie naam en anders krijgen jullie sowieso spijt! De naam is voor heel z'n leven bij je zoontje. Die kat zal er (jammergenoeg) binnen een aantal jaren niet meer zijn.
Zelf had ik het niet gedaan, maar als het nu al zo'n tijd de naam voor jullie is: niet op het laatst gaan veranderen. Dan krijg je vast spijt!
Ik zou de naam van de kat veranderen. Zit hij echt niet mee hoor, de mijne luisteren ook niet naar hun naam Dus noem je kat Duke of zo
Ik zou me er niet door laten weerhouden. Die kat leeft lang niet zo lang als jullie zoon dus dan valt de naam van de kat al weg.