hoi hoi, Inmiddels alweer ruim 25 weken zwanger van een meisje. Maar o wat is de naam toch moeilijk. Manlief is heel erg zeker van een paar namen en ik vind de namen wel mooi maar weet nog steeds niet of het de naam is. welke naam vinden jullie het mooiste? en hebben jullie mischien nog een ander goed idee? liefs saar
Bo vind ik geen leuke naam, Sam vind ik alleen leuk voor een jongen en Fem vind ik een afkorting. Yara is niet helemaal mijn smaak maar wel de leukste naam van deze vier. Dus Yara gestemd.
Yara. Fem vind ik een afkorting, Sam ronduit verschrikkelijk. Bo zou nog wel kunnen, al moet ik wel aan een hond denken.
Ik vind Fem eigenlijk een afkorting van Femke. Yara niet zo. Bo en Sam vind ik wel leuk, maar ik houd wel van uniseks namen (al hebben wij uiteindelijk echte meisjesnamen gegeven).
Ik vind Sam en Bo niet leuk. Yara en Fem wel, ik vind Yara wel een beetje zeurderig klinken, maar Fem ook weer zo kort, dus kan niet zo goed kiezen tussen deze 2. Zou wat betreft Fem dan kiezen voor Femke of Femmie ofzo, klinkt wat meer af en kan je altijd nog afkorten.
Ik heb Bo gestemd. Als Yara met een J was geweest had ik daarop gestemd. ik vind Yara wel mooier klinken maar de schrijfwijze heeft niet mijn voorkeur.
Fem is een afkorting. Bo een hondennaam (en uitspraak unisex) en Sam een jongensnaam. Yara dus maar, al is het absoluut niet mijn smaak.
Wat een 'harde' reacties worden er op namen geplaatst die iemand leuk vind zeg.. Fem een afkorting... Hoezo? Kan ook gewoon Fem.. Sam een jongensnaam.. Hoezo? Ken zat meisjes die Sam heten.. Bo een hondennaam?.. Hoezo.. Zijn genoeg kinderen die zo heten (ja, jongens en meisjes..) en ja er zijn ook honden die zo heten.. Nou en? Zou vooral zelf kiezen wat JULLIE mooi vinden. Lekker belangrijk wat iemand anders ervan vindt..
bedankt al voor de reacties. Ik vind het grappig om te lezen dat sam een jongens naam is terwijl ik alleen maar meisjes ken met de naam sam. we kijken dus duidelijk anders aan tegen die naam. ik blijf het zo moeilijk vinden. mijn man is vrij zeker van de namen en ik blijf twijfelen . gelukkig hebben we nog even.
over smaak valt niet te twisten dat is 1 ding wat duidelijk is... maar dat viel me ook een beetje op maar dacht dat het aan mij lag hihi... bedankt voor je lieve berichtje. ik vind de namen van jou kindjes top!
Haha dankje .. Je vraagt er toch om welke naam iemand anders het leukst vind.. niet waarom de andere namen stom zouden zijn? Lot zal dan ook wel een afkorting gevonden worden.. En Mees is een vogelnaam Mooie combi.. een vogel, een afkorting en een hond Ik heb nooit mijn naam ideeën op het forum gezet.. Juist om zulke reacties te voorkomen.. Lekker zelf beslissen met je man
ik hoopte dat het hier wat makkelijker zou worden en dat door leuke reacties op de namen ik net het laatste zetje kreeg om een naam leuk te vinden
Snap ik.. Maar blijkbaar vinden veel mensen het leuk om juist te benoemen welke namen 'absoluut niet leuk' zijn.. en dan blijft er eentje over die wel 'oke' is.. Hopelijk komen jij en je man eruit! Ineens heb je het!
Hier was het trouwens wel zo dat ik echt meteen een ja gevoel had bij de naam. Een naam leuk gaan vinden door reacties van een ander, of juist laten vallen zou ik nooit willen of doen.
maar je had meteen het wow gevoel? ik twijfel gewoon iedere dag grrr om gek van te worden. het lastige vind is als ik namen ga checken ik toch steeds weer op dat zelfde lijstje uit komt waar ik niet zeker van ben
Als je twijfelt zit hij er waarschijnlijk gewoon nog niet tussen... Wij zeiden altijd 'bij twijfel valt ie af'.. Bij deze 2 namen hadden we allebei gelijk een goed gevoel!
Oh later kwam er echt nog wel twijfel, maar in eerste instantie waren er echt namen waarvan ik dat 'ja, die of die'. Misschien zijn er hier nog dames die kunnen helpen naar ook de ideale naam voor jou? Er komen vaak veel tips voorbij als je aangeeft in welke richting je iets zoekt. Misschien komt er geen 'ja' of 'wow'-gevoel bij jou hoor, dat kan ook. Maar ik zou zeker nog even doorzoeken in de hoop wel dat gevoel te krijgen bij een naam. Gelukkig hebben jullie die tijd ook wel