We zijn opzoek naar een stoere jongensnaam, die niet te vaak voorkomt. Een beetje apart mag wel... Wie helpt ons?
Hoi Marsab, wat vind je van de naam Faber? Zo heet een jongetje bij ons in de buurt maar de naam is dit jaar pas 1 keer gegeven in heel Nederland. Vond eerst dat het een achternaam was maar nu ik er aan gewend ben vind ik hek supermooi en ook heel stoer. Goede klank.
mijn vriendin heeft gisteren haar zoon dex genoemd nou had ik nog nooit van gehoord maar kort krachtig en stoer
bij Faber denk ik aan Peter Faber... En Dex vond ik wel leuk, maar mijn man zei gelijk Deksels...hihi Dus, nee niet helemaal...
Viggo, Kane, Kyan en Jamie staan bij mij op het lijstje. Dion, Boaz, Ravi, Bodi en Senn vond ik wel heel leuk, maar die waren al bezet, of vond mijn partner niet mooi.
Ted hoor je tegenwoordig echt noooooooit meer! Als wij een jongetje zouden krijgen zou het een Vick of Seth worden. Ook kort en krachtig, en ik vind ze erg stoer.
Jarod Je spreek het op zijn engels uit. In het nederlands vind ik het niet zo. Conner vind ik ook een leuke naam
ik heb een keer een kraamgezin gehad die hun zoontje Phinian noemde (spreek uit als fienian) en Seren vind ik ook ergggg leuk beide niet veel voorkomende namen en vind ze erg stoer voor een jongen
Ik was van de week bij iemand en die hadden een neefje gekregen genaamd Splinter. Vond het eerst heel erg lachwekkend, maar later vond ik het wel wat hebben. Je moet ervan houden en het moet bij je passen denk ik. Dus misschien is het wat voor je?
Boy dat vonden wij ook een erg leuke naam, vaak vind ik van die hele erge aparte namen niet mooi. 1 naam die ik een keertje hoorde die ik nog nooit verder heb gehoord is "Hidde"