Doopnamen

Discussion in 'Babynamen' started by Linda86, Jul 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Hoihoi!

Eindelijk hebben wij een voornaam voor onze zoon gevonden die we allebei mooi vinden (na meer dan 38 weken). Maar nu het volgende, we willen onze baby ook vernoemen naar beide opa's.

Schoonvader heet: Wilfred Johan Wopke
    En mijn vader heet: Mattheus Petrus Marinus

Ik had zelf Frederik Matthijs verzonnen (we willen twee namen, eerst schoonvader en dan mijn vader vernoemen). Wat ik op zich nog wel leuke namen vind ook, maar mijn vriend vindt Frederik te "kakkerig". Matthijs vindt 'ie op zich nog wel prima. Hebben jullie nog andere ideeën? Beetje moderner dan de namen die m'n schoonvader heeft graag ;), en het liefst ook naar Wilfred vernoemt, ipv naar een van de andere namen.

Alvast bedankt!

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    William Matt?
    Of William Matthijs...

3. Kovu

Kovu Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    Willem Matthijs

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Thanks voor het meedenken! :)

Willem is misschien wel een optie ja...zal 't straks eens bij m'n vriend voorleggen. William gaat 't denk ik niet worden, aangezien wij allebei meer van Nederlandse namen houden, en het ook niet echt bij de rest van de namen past, maar toch bedankt! ;).

5. Lelie28

Lelie28 Actief lid

Apr 19, 2008
    228
    0
    0
    Wilbert Matthijs
    Fred(dy) Matthijs

6. Tji

Tji Actief lid

Jul 7, 2008
    136
    0
    0
    admin. medew.
    Iets met Jop, Pieter, Martien, Maarten of Freek? Ik vind zelf Martien erg leuk, maar in oze omgeving zijn te veel mensen met bijna zo'n naam....

En als jullie eruit zijn horen we het wel even he? ;)

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Nou, we zijn eruit hoor! :)

Het is toch gewoon Frederik Matthijs gebleven. En z'n eerste doopnaam (en roepnaam) is Milan. Bij nader inzien vond m'n vriend Frederik toch niet zo erg, en omdat je je doopnamen verder niet echt gebruikt vond ie het zo wel prima :).

Maar toch allemaal bedankt voor het meedenken hoor ;).

Share This Page