Misschien een stomme vraag maar hoe lang mag een baby onder de babygym? Luuk is nu net dingen aan het proberen te pakken en vind zijjn babygym helemaal geweldig. Ik heb hem nu over hem heen staan in de box. Mag hij er net zo lang onder tot dat hij het niet meer leuk vind?
Volgens mij kan het geen kwaad. Hij ligt in principe gewoon op zijn ruggetje, dus geen rare houding. Ik heb daar eigenlijk nog nooit over nagedacht. Maar naar mijn weten kan het geen kwaad.
Hier stond de babygym standaard in de box. Dan speelde hij er even mee en als hij het zat was viel hij gewoon in slaap.
Volgens mij mag hij er onder totdat hij het niet meer leuk vind, onze zoon ligt er soms nog steeds onder en draait er ook onder. Er kan niet zoveel gebeuren. groet, snoet
Zolang hij het leuk vindt . Wij hebben hem ook standaard nog staan. Maar hij begint het nu wel echt minder interessant te vinden.
onze zoon lag er ook gewoon onder tot hij in slaap viel of er geen zin meer in had, hij ligt gewoon op zijn rug dus geen rare houding ofzo.
ik heb hem toevallig vorige week op zolder gezet, ze keek er de laatste paar dagen niet meer naar, ze iz nu 7,5 maanden.
De babygym die ik heb, kun je ook ombouwen zodat ze liggend op de buik er mee kunnen spelen.. Dat hebben we laatst dus gedaan.. Volgens mij vind Gijs t nu nog leuker dan toen hij er onder lag.. Hij kan nu beter bij dat ding... In de box is t te groot.. dus gewoon op de vloer ermee wij hebben de Chicco baby gym duo.. die is tot ongeveer 1,5 jaar te gebruiken..