Wij zijn ons al langere tijd aan het oriënteren op een houten speelhuisje met een glijbaan, met een zandbak eronder en een schommel ernaast voor onze dochter. Nu twijfelen wij alleen heel erg, of onze dochter hier komende zomer nog niet te jong voor is. Ze kan natuurlijk wel in de zandbak spelen en in een peuterschommel, maar zal dit echt al veel nut hebben? Nu is het echter wel zo, dat de opa's en oma's (beide gescheiden) alle 4 het samen willen betalen. Ik heb zoiets van....nu bieden ze het aan en ze zeggen dat het aanbod volgend jaar ook nog zal gelden, maar wie weet hoe ze er dan financieel voorstaan, of dat er nog een kleinkind bij broers of zussen komen Ik denk dus van....doen...ook al speelt ze er relatief weinig mee. Jullie???? En ik heb deze op het oog: Jungle Home - Speeltorens Met 1x swing extra module (1 complete schommel eraan dus)
Vind hem hardstikke leuk! Onze dochter van anderhalf vind de glijbaan echt geweldig. Tuurlijk moet je haar helpen met op en af gaan bij een iets hogere glijbaan...maar een kleintje kan ze al helemaal zelf. En ook de zandbak vind zij al leuk. Ik zou het dus doen.
Wij hebben ook naar die torens gekeken, De traptredens beginnen veel te hoog. Was toevallig toen een meisje van 4 die het wilde proberen in de winkel, maar die had al heel veel moeite om er op te komen.. Uiteindelijk is mn vader zo lief geweest om zelf een speelhuis in elkaar te zetten. Onze meiden konden de trap vanaf hun 1ste verjaardag al op. En gleden ook zo naar beneden via de glijbaan! Dus het kan zeker al op die leeftijd, je moet alleen goed kijken naar de trap.
Ik zou het ook doen hoor!! Wij hebben er vorig jaar juli eentje gekocht (voor de verjaardag van de oudste), maar de jongste (toen 22 maanden, dus wel iets ouder dan jullie dochter van de zomer) speelde er ook gelijk al mee. In het begin moesten we haar wel een beetje helpen met de trap, maar dat kon ze eigenlijk na een paar keer oefenen ook al helemaal zelf. En ook al doet ze er van de zomer nog niet zo veel mee, hij kan er maar vast staan toch?
Ik zou ook zeker gebruik maken van het aanbod. De zandbak is voor zo'n kleintje geweldig en als je een babyschommel koopt kan ze ook schommelen, dat is ook gegarandeerd plezier. De glijbaan zul je nog mee moeten helpen, maar daar heeft ze volgend jaar geen moeite meer mee hoor.
je kan ook eens op wickey.nl kijken. die zijn net iets goedkoper als jungle gym, en leveren voorgeboord hout enz
Doen hoor! Wij hebben afgelopen zaterdag deze gekregen, ook van alle opa's en oma's (wel tweedehands, 3 jaartjes oud ). Bij mijn oudste hadden ze een bedrag bijgelegd aan kamertje en kinderwagen, maar omdat ik dat bij de tweede dus al had en er verder geen grote/dure spullen gekocht hoefden te worden, hebben we deze dus gekregen! Hij moet alleen nog opgebouwd worden, dus laat het goede weer maar komen
Gewoon doen! Dan staat het toestel er maar vast, samen met jullie kan ze er vast wel al een beetje mee spelen van de zomer!