Hallo allemaal! Ben vandaag de spulletjes voor de doopsuiker gaan halen en ben dadelijk aan de slag gegaan En wat vinden jullie ervan? (zie mijn album) Ben er super blij mee Grtz x
Hm sorry maar ik ken het fenomeen doopsuiker niet. Kun je uitleggen wat dat is ? Mischien iets typisch Belgisch ? Wij in friesland hebben de poppeslok (kraamvisite)
Sorry kreeg de foto niet in mijn album gezet Heb hem nu zo fel moeten verkleinen hopelijk is het nog duidelijk! Grtz x
Doopsuiker geven wij aan de mensen die op bezoek komen na de geboorte, misschien dat jullie het anders noemen?
Ziet er echt heel leuk uit. Heel creatief zeg, Ik wil ook iets leuks meegeven aan de visite. Dat is bij ons ook niet gebruikelijk, maar ik vind het wel leuk. Of misschien echt na het dopen,
Hartstikke leuk, ik dacht dat ze overal wel zoiets deden.haha.leuk om te weten dat dat niet zo is.Hier is dat dus ook.
heeeel erg mooi gedaan! leuk idee! zijn die beertjes van chocolade ofzo? heb ze nog nooit gezien waar heb je ze vandaan?
Ik vind ze ook super leuk. Een hele mooie kleurencombi Ik ga dit weekend beginnen met m'n doopsuikers. Ik heb alles wel in huis maar ben nog niet begonnen. Groetjes Vera
dit vind ik echt super! heb je dit niet kant en klaar gehaald? en waar haal je dat? want ik wil eigenlijk ook zoiets,maar heb geen idee waar ik dat halen kan, of bestellen.
waw das echt kei mooi joh! Nou hier is dat ook wel met die doopsuikers maar er zijn veel gezinnen die er niet aan doen. Zo twijfelen ook wij eraan of we het wel of niet gaan doen......
Ja hier zie je het zo af en toe ook wel eens doopsuikers als bedankje voor de kraamvisite. Mijn zusje had het ook, maar wijzelf hebben het nooit gedaan. Wij vinden de beschuit met muisjes wel genoeg
Hallo Leuk zijn ze geworden hoor! Ik geeft wel wat mee aan de kraamvisite maar dat komt misschien omdat we ook een kraamfeest geven en wij noemen het kraambedankjes. Groetjes Claudia
Dank je wel allemaal! Wij hebben hier gewoon winkels die zich doopsuiker verkopen. Je kan dan kiezen of je het zelf wil maken ofwel doen zij dit voor je. Ik wou het heel graag zelf doen. De beertjes zijn gewoon van plastiek, eigenlijk een fotohoudertje. Als je op google ofzo gewoon doopsuiker intypt kom je op een aantal websites van winkels terecht en kan je het eventueel ook online bestellen. Grtz xx
Ik ken het fenomeen ook niet, zeker iets uit het zuiden, want hier in het noorden doen we er niet aan, misschien ook omdat er maar weinig kinderen gedoopt worden. Poppeslok heb ik wel eens van gehoord.