Werd vannacht voor de zoveelste keer om ongeveer 5.00 wakker. Dat begint zo langzamerhand echt een ritme te worden. Als ik geluk heb val ik meteen in slaap maar anders lig ik wel een uur wakker. En vannacht dacht ik: Goh, zouden er nog meer van jullie nu wakker zijn? Of hebben jullie een andere 'favoriete' tijd?
ik was vannacht al voor 3 uur 3x wezen plassen! maar meestal word ik wakker als mijn vriend gaat werken rond 4 uur. en dan val ik ook heel moeilijk weer in slaap! gaat nog erger worden zeggen ze........ help!
Ik word heel vaak wakker rond 5 uur.... echt heel irritant omdat mijn wekker om half 6 gaat. Dus niet echt de moeite om me nog effies lekker om te draaien.
Standaard als ik wakker word is het eerste cijfertje op mijn wekker een 3! Ik moet dan altijd heeeeelll snel rennen naar de wc en flink plassen! Om gek van te worden..en het dee dat het alleen maar erger word... Ja nachtrust is heel belangrijk, jammer dat die verstoort wordt!
Ik wordt zo rond half 4 wakker om te plassen en daarna val ik zo rond half 7 weer in slaap... Mn dochter is mn wekker meestal en die gaat af zo tussen 8 en 10u. Savonds na 8u drink ik al expres niks meer, laatst wel gedaan en toen kom ik 6x opstaan. Ach moeder is de overtreffende trap van moe he...
Ik werd vannacht om 1 uur wakker, toen om 4 uur, daarna om 6 uur, en om 6.30 liep de wekker van manlief af om te gaan werken. Zo gaat het bijna elke nacht. Maar ik moet zeggen ik ben redelijk fit 's ochtends, dus ik ben volgens mij nu al het ritme van de beeb aan't aannemen. Maar ik wil nu nog even uitslapen zo lang het ken
ben ook meestal rond 5 uur wakker manlief staat om 6 uur op, dus dat is echt niet leuk! gelukkig hoef ik niet vaak vroeg op, dus ik slaap meestal door tot 8 uur
Ik wou alleen dat die voorbereiding iets later begon Heb nu al weken last van zware vermoeidheid omdat ik gewoon niet meer dan zo'n 3 uur slaap per nacht krijg! Kan toch nooit goed zijn als je al zo uitgeput bent voor je uberhaupt met een echt dikke buik rondloopt?
Een keer tussen 4 en 5. Verder "nog" niet. Maar vannacht mogen slapen van half een tot kwart over negen vanmorgen, heerlijk... alleen ben ik nu nog meer moe dan hiervoor
ik heb eens gehoord dat de tijden dat je nu wakker word dat dat de tijden zijn dat je kleine straks ook wakker is en gevoed moet worden. voorbereiding dus.
Het is maar goed dat jullie de wallen onder mijn ogen niet kunnen zien Hoe verder de datum naderd hoe meer ik wakker word. Moet meer plassen, bed staat op blokken, ben stevig dus heb een springplankje nodig. En eer ik een beetje van mijn linkerzij naar mijn rechter ben gedraaid. Maar verder alles goed hoor
Word zo'n 4 keer per nacht minimaal wakker. Tussen 5 en 6 ben ik het gehele uur wel wakker en hoop dan nog in slaap te vallen. Lukt niet altijd.... en soms van ik net weer in slaap voor mijn wekker gaat om 06:30...