Knip doet opnieuw pijn

Discussion in 'Na de bevalling' started by Miracle1984, Nov 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

Jan 5, 2009
    727
    0
    0
    Hoihoi,

Ik ben 8 weken geleden bevallen van onze mooie zoon. Bevalling was best pittig. Hij is ook via de vacuum gehaald en ik heb een flinke knip gehad. Hier heb ik ook de eerste 3,4 weken behoorlijk pijn aan gehad. Daarna werd het minder en langzamerhand deed het geen pijn meer, gelukkig! Maar nu sinds een week voelt het weer erg beurs aan van onderen...Het is een heel vervelend gevoel en neem er af en toe weer ibruprofen voor in. Ik heb even gekeken en het ziet er niet ontstoken uit ofzo. Heb ook niks extra inspannend gedaan ofzo en vrijen ook nog niet (gyn adviseerde me om nog een paar weken te wachten voor de zekerheid, aangezien het litteken aan een kant nog wat dun was) dus daarvan kan het niet zijn. Wel heb ik de laatste dagen ook een beetje het gevoel alsof ik ongi moet worden. Kan het misschien hiermee te maken hebben?

Hoop maar dat het snel weer beter aanvoeld want heb er al genoeg pijn aangehad ;) Gelukkig heb ik daar wel iets heel moois voor teruggekregen :D

Groetjes Miracle.

2. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Miracle, ben je toevallig deze week wat actiever geweest dan anders? Bij mij kon ik dat dan gelijk merken van onderen. Beurs, drukkend gevoel.

Wellicht dat dat het is?

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Mijn litteken is ook gevoelig als ik ongi moet worden, en nu in het begin van de zwangerschap ook wat last gehad.
    Kan best dat je ongi wordt.

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb er ook wat meer last van nu en ik heb net mijn eerste menstruatie gehad dus daar kan het aan liggen. Maar bij mij zit er ook wat wild vlees op het litteken dus ik moet over een week naar de gynaecoloog..

5. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

Jan 5, 2009
    727
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!

@Daan, ben niet echt actiever geweest dan anders...Wilde wel gaan sporten maar nog niet gedaan en ook niet echt veel meer gelopen of wat dan ook....

Het kan idd dan misschien zijn dat ik binnenkort ongie wordt en het daar van is...Hou het even in de gaten. Trouwens, de gyn heeft vorige week ook gelijk een uitstrijkje gedaan. Voelde er toen niet echt wat van maar misschien dat het daar van is dat kan ook nog....Hoop het niet want ben bang dat vrijen dan ook pijn gaat doen erna....

Nouja wacht het gewoon even af!

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

Feb 5, 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik heb er last van gehad tot dat de tweede er was.,

Share This Page