Een jaar geleden op 03-03-2011 was ik uitgerekend van ons meisje. Vol verwachting en niet wetende dat het die dag nog 12 dagen ging duren voor ze eindelijk geboren werd.... En nu zit ik hier, een jaar later, met een lief slapend meisje boven in haar bedje.... Pfff ik heb het er toch behoorlijk moeilijk mee Het is zo'n heftig, bijzonder, mooi, bizar, geweldig jaar geweest... niet te omschrijven wat het met je doet om moeder te zijn. We hebben veel moeilijke en mooie momenten gehad. Veel slapeloze nachten, maar ik had het voor geen goud willen missen. Het voelt net alsof je een tijd afsluit... terwijl het eigenlijk gewoon verder gaat... ik verheug me op weer een jaar met haar. Een jaar waarin ze gaat staan en lopen. Een jaar waarin ze meer gaat praten. En een jaar met nog meer lieve knuffels en kusjes! Ik hou zoveel van mijn meisje! Bedankt voor het lezen.. ik moest het even van me afschrijven
Hai hai, Mijn dochter is nu precies een jaar en een dag. Ik had gisteren echt precies hetzelfde.. Gewoon een soort van ongeloof. Het is zo snel gegaan. Dat kleine hummeltje dat eerst de oogjes niet wou open doen, alleen maar sliep.. en dan de ontelbare lachjes die je krijgt. (Hm zie wel dat mn banner fout staat, ze is 2 maart geboren..) Ik had echt even een herleef moment gisteren. De hele bevalling door weer, en wat er in het jaar gebeurde. Ik had eigenlijk besloten dat de verjaardag van mijn dochter waarschijnlijk belangrijker was voor mij dan voor haar.. want ik heb mijn meisje al een jaar mogen hebben.. en volgend jaar twee jaar, en drie jaar.. Zoveel geluk dat we hebben gekregen mogen we ieder jaar weer vieren.
Jah en bij ieder volgend kind heb je dat ongeloof weer na een jaar, t gaat zo rap, mijn zoon word morgen 2 jaar en bij iedere verjaardag denk je terug aan de bevalling en alles er omheen. Alvast gefeliciteerd met haar verjaardag!
Ja, mooi, emotioneel he!! Haha, ik heb dat gevoel regelmatig trouwens, niet alleen op haar verjaardag. Het lijkt ook wel alsof het besef van de bijzonderheid van alles groter wordt nu zij ook groter wordt, steeds meer mensje, met eigen mening, eigen plannetjes, eigen grapjes, haha, geweldig!!
en zo is het maar net! moeder zijn is zo'n geweldig mooi gevoel en de liefde voor onze kindjes is onbeschrijvelijk
Bedankt voor de lieve reacties! 15 maart dan is ze echt jarig en ik heb er zoveel zin in, maar het is ook zo een gekke dag... Ze werd gisteren nacht rond 12 uur wakker volgens mij voelde ze dat ik even een dikke knuffel nodig had .