wat goed dat er nu goeie bevruchtingen enz uit zijn gekomen en zoveel.. Is altijd fijn om een voorraadje te hebben die punctie is niet echt ideaal he. Ik hoop dat je er zwanger van word.. Heeeel veel succes! En laat het me weten als je wilt. Gr
Oke kan je dat gewoon vragen aan de gyneceoloog? Ik wil dat namelijk ook voor de zekerheid.. Ik heb nu nameijk ook helemaal geen regelmatige cyclus meer.. Terwijl ik daar nooit problemen mee heb gehad.
Dankjullie wel voor de goeie hoop nog lieve dames.. Ik moet denk ik ook gwn doorgaan en niet opgeven. En @anneliesje jij hebt veel Gelukg gehad ook! Gefeliciteerd en geniet er van
Ja verdomd veel geluk en dat realisser ik me heel erg goed. Ik hoop echt dat het voor iedereen snel raak mag zijn. Het is een heftig traject.
Ik kan niet slapen, beetje zenuwachtig voor morgen haha. Ja dat mag je gewoon aanvragen, ze doen dan in eerste instantie meestal een hysteroscopie. Mijn gynaecoloog weigerde dat dus eerst maar heb toen echt aangedrongen dat ik het wou checken. Hij vermoedde dat er niks aan de hand was (en hij had achteraf ook gelijk) maar hey het kost allemaal veel tijd, energie en geld dus wil je het wel uitsluiten! Mijn cyclus was soms ook erg lang hoor. Je lichaam krijgt een opdonder na zo'n traject, en je eisprong kan uitblijven, maar ik heb toen op advies van een vriendin teunisbloemolie geslikt en toen kreeg ik gekgenoeg weer een regelmatige cyclus.
Hier ook IVF door verklevingen, eerste keer direct zwanger maar miskraam gekregen. Deze poging had ik geen andere goede embryo's. Twee poging van de verse embryo zwanger geworden en nu een prachtige dochter. Nu van de 1ste cryo terugplaatsing zwanger. Ik weet hoe moeilijk het is, maar geef de hoop niet op!! Het kan echt zie bovenstaande!
Ja, de derde terugplaatsing was raak, dus uiteindelijk 4 maanden bezig geweest. Na een verse terugplaatsing heb je een verplichte maand rust. Die verplichte maand rust is rot, maar achteraf gezien best nodig. Je lijf is dan een beetje uit balans door alle hormonen. De cryo's waren in eigen cyclus. Die is bij mij tussen de 28 en 30 dagen. Dus geen hormonen, geen pregnyl en ook geen utrogestan, niets noppes nada. Ik heb wel de laatste terugplaatsing vanaf mijn menstruatie tot terugplaatsing kinderaspirines geslikt (niet overlegd met de arts) verder deed ik ook al een paar maanden thuis hormoonyoga. Google daar maar op als je het interessant vind. Je kunt mijn ervaringsverhaal lezen op mijn weblog hier op de site (klik op de 1 rechtsboven) maar we staan ook op de site van het Lumc met ervaringsverhalen ivf.
Ik heb je weblog gelezen.. Mooi verhaal!! Wie weet gaat de 4e bij mij ook lukken. Heb gister de gyneceoloog gesproken en die zei dat ze gewoon geen 2nd opinion heeft voor mij.. Ik denk dat ik in het nieuwe jaar een ander ziekenhuis neem😜 Bedankt voor je ervaring meid!