Onzekerheid heerst door mijn lichaam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Capricorn82, 11 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Capricorn82

17 sep 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah wat een onzekerheid deze dagen !
    Ik heb in 2 andere topics al het een en ander besproken.. is het wel of niet mogelijk dat ik zwanger ben ?!
    Ik dacht eerst van niet.. vanochtend van wel.. en nu weer van niet!

Er zou volgens berekening gister/eergister een innesteling moeten hebben plaats gevonden. Maanden en dinsdag had ik echt veel (brokkelig) witte afscheiding. Lange tijd niet zoooveel gehad dat ik er eigenlijk een beetje van schrok. sinds woensdag licht roze afscheiding. Zeer gevoelige tepels. Soms vet misselijk en duizelig. Tot gister toe nog steeds roze afscheiding. Vanochtend niks en vannacht steken in mijn onderbuik. Ik dacht wow !!! misschien heeeeel misschien kan het toch zo zijn maar ik heb nu weeeeer licht roze afscheiding.
    Normaliter moet ik pas volgende week ongesteld worden en heb ik pas 2 a 3 dagen daarvoor hele hevige steken, zo erg dat ik amper kan lopen.
    Wat is er nu met mijn lichaam aan de hand ? Ik heb anderhalve week te vroeg ongikrampen en licht roze afscheiding. Het geen waar ik me zorgen om maak is juist ook die afscheiding.

Zijn er meerdere van jullie ook met zulke onzekerheden ? Ik wil me er niet teveel mee bezig houden maar ik vind dit maar niks. Te vroeg voor ongesteldheid maar al deze dagen roze afscheiding kan niks goeds betekenen toch ?

2. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Je hebt niet toevallig een schimmelinfectie? Dit vraag ik vanwege de brokkelige afscheiding. Ik had het een maand geleden ook. Toen ik ging voelen had ik ook wat bloed aan mn vinger, dus dacht precies hetzelfde (is dit innesteling?) maar kwam dus door de schimmel..

Hoop voor jou natuurlijk innesteling, maar je kan het dus pas zeker weten als je kan gaan testen straks!! Hoop het voor je!

3. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Gebruik je ovulatietesten? Weet je wanneer je ei was?

Deel Deze Pagina