Geen goed nieuws

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Bianca, Jul 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik ben bij de gyn geweest omdat ik na het verwijderen van polliepen in mijn baarmoeder op 19 mei nog geen regels heb gehad. Niet echt normaal volgens de gyn.
    Hij heeft een echo gedaan en daaruit bleek dat mijn eierstokken vol "cystes" zat. Allemaal eitjes die niet groot genoeg worden voor een eisprong en dus gewoon blijven zitten.
    Ik heb er aan de ene kant ongeveer 6 en aan de andere kant ongeveer 8!
    Soms heb ik last van buikpijn en dit zou daarvan een oorzaak kunnen zijn. Ik neem sinds 10 juli geen pil meer omdat we voor een tweede wondertje gaan, maar dit zal helaas niet zo makkelijk gaan.
    Hij heeft bloed getrokken en dinsdag ga ik weten wat er juist mis is en wat we eraan gaan doen.

Iemand die dit herkent en me een beetje info kan geven.
    Ben er echt niet goed van! :cry:

Groetjes
    Bianca

2. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    wat een rotnieuws zeg!bah!
    ik heb geen ervaring daarmee dus ik kan je geen info geven,maar ik wou je veel succes wensen en dat je snel zwanger mag worden!
    wat ik heb gelezen is dat je doormiddel van een operatie je cystes worden verwijderd,maar weet t niet zeker,ik hoop dat iemand jou een goed antwoord kan geven!

liefs mounia

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Pffff, dat mag je wel zeggen!
    De gyn gaf de indruk dat het met medicijnen zou gebeuren.
    Ik moet dinsdag bellen voor de bloeduitslag en dan onmiddellijk beginnen met een behandeling.
    Hij zei ik zal dan zien dat het voorschriftje onmiddellijk klaar ligt!
    Maar ja, zal ook te zien zijn wat de uitslag is, hé!
    Ik kijk er zo tegenop, bij Keano duurde het anderhalf jaar eer ik zwanger was maar ik had mijn regels en dus ook een eisprong, nu heb ik helemaal niets! :cry:

4. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    Hoi,

klinkt toch ook wel een klein beetje als pcos. Misschien groeien je eitjes niet uit zichzelf deze keer?
    Ik heb ook pcos en bij mij zaten er 30 aan de ene kant. Had overigens geen last ervan.
    Nu spuit ik om de eitjes te laten rijpen.

sterkte.

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    tja, ik heb gisteren nog wat opzoekingen gedaan op google en ik kwam ook tot de conclusie dat ik veel symptomen heb van PCOS. Ben benieuwd wat de gyn zal zeggen dinsdag.
    Pfff, de eerste keer zwanger raken was moeilijk maar natuurlijk, nu zal het medischer zijn maar mss wel wat sneller nu het probleem al kenbaar is, hé!

Share This Page